Ga naar inhoud


advies voor aankoop humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

laugh.gif" border="0 nou ik heb besloten om een humax te kopen.<BR>ik heb alleen nog een nokia 9200,maar zien de berichten die ik hoor qua mogelijkheden word het tijd dat ik hem aanschaf.<BR>goed wat moet ik nog meer halen,voor die patch en zo.<BR>ik kan toch die kabel gebruiken die ik normaal gebruik voor die nokia om de settinglijst in te voeren.<BR>ik kan gewoon mijn ic kaart gebruiken neem ik aan.<BR>zijn er nadelen die ik moet weten????<BR>grt remco
Link naar reactie
Delen op andere sites


volgens mij verder vrij weinig.<P>Je (nieuwe) Humax 5400 maakt eveneens gebruik van je 0-modem kabel voor;<BR>settingslijsten en firmware uprades<P>GW-kaartje e.d. werkt ook gewoon.<P>Met de pluspatch zorg je ervoor daat betacrypt zowieso gaat lopen zonder resetten.<BR>Net als op je Nokia.<P>Even andere software gebruiken om settings te uploaden: bijvoorbeeld Formula 3 van Humax zelf en voor je firmware upgrading kun je eveneens originele Humax software gebruiken.<P>Verder kun je overwegen om alles via de embedded irdeto te laten lopen (pluspatch), zodat seca en viaccess meedraaien zonder aparte CI.<P>Je zal e.e.a. van je Nokia misschien missen, deed ik ook, maar je krijgt er ook weer veel voor terug.<P>succes !<BR>greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

smile.gif" border="0 ja maar mijn nokia heeft mij zeer goed gediend,ik doe hem ook niet weg.<BR>ik wil die hummy natuurlijk om die seca en viaaccess patch.<BR>nou o.k als niemand negatief is over deze kast ,dan neem ik hem wel.<BR>moet ik hem nog laten updaten of zo.<BR>ik krijg die kast trouwens tegen inkoop dus scheelt me weer.<BR>als ik probs krijg ,valt die patch nog terug te draaien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@REPORTER,<P>Als je de ontvanger krijgt moet je even naar de software versie kijken.<BR>Indien hij nog niet is voorzien van de laatste versie (HIC10110.HDF) dan kun je die downloaden via <A HREF="http://www.humax-nl.com/" TARGET=_blank>Humax STV Lekkerkerk</A>. Wel even de juiste versie pakken i.v.m. de loader (kun je checken als de ontvanger opstart)!<BR>Zorg dat je daar ook meteen het programmatje WDN40AK download, dit heb je namelijk nodig om de software van de ontvanger te updaten. <BR>Ik gebruik zelf het veel eenvoudigere programmatje van Teebiel, als je die wilt hebben stuur ik je hem wel even. <P>Wanneer die update erop staat kun je de allcam v2.3 erop zetten (downloaden bij Duckfiles). Kies bij landeninstellingen de 'Duitse taal' om je ontvanger menus in het Nederlands te krijgen (de Nederlandse vertaling is over de Duitse gezet).<P>Nu is je Humax 5400 in principe klaar voor het laden van allcam files!!!<P>Natuurlijk kun je als je dat wilt (ik het me niet voorstellen) gewoon weer de orginele software erop zetten. Trouwens met de nu bekende allcam patches kun je de ontvanger niet vernielen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...