Ga naar inhoud


Een echte Humax vraag, symbooltjes in balk.


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen wat de icoontjes in de titelbalk precies betekenen en waarom zijn het er soms twee en soms drie? (Ondertiteling?, Teletext? en ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat "leeftijdssymbool"heb ik ook, alleen heb ik nog een originele niet gepatchte 5400<BR>Dus 't is niet gekomen sinds mensen de 2.3 Allcam nl erop hebben gezet<BR>(Dit alleen even ter informatie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LD<P>deze "leeftijdspic's" zie ik alleen bij sommige irdeto en betacrypt kanalen, niet op seca/viaccess, klopt dit ?<P>de pic verdwijnt ook niet helemaal uit beeld indien er geen leeftijdgrens wordt meegezonden maar blijft dan een beetje wazig onduidelijk iets staan, klopt dit ook ?<P>greetz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,<P><BR>ik heb identiek dezelfde syptomen. Alleen bij C+ heb ik een symboolthe +18 zien staan.<BR>Iets anders, ik heb een hummi 5400 met embedded Ir**** en Se** Aston 1.03 met de laatste software en settings. De se** kanalen worden enkel geecodeerd als ik de kaart uit het ir**** slot haal. Van zodra ik de kaart in het ir**** slot schuif verdwijnt het beeld onmiddellijk. Heeft iemand gelijkaardige ervaringen, of waaraan kan dit liggen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@viewer<P>Dit tekentje heb ik ook op C+ in S*c* en af en toe op D+, en inderdaad blijft 't bij sommige kanalen een wat gescrambled beeldje geven<BR>Waar dit precies aan ligt weet ik ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ LD ; thanx.<P>@ trab64 ; mijn advies is gebruik OF de irdeto sleutels (mis je wel een aantal kanalen uit het NL pakket ) OF alleen de seca sleutels voor C+ NL. Het verwijderen van de NL C+ sleutels uit je irdeto lijkt me de beste oplossing.<P>succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem met de Humax, als er een irdeto kaart (Nova) inzit werkt de Aston 1.05 niet. Ik krijg dan de melding: scrambled....Zodra ik de kaart eruit haal heb ik meteen weer beeld. <BR>Wat kan ik hieraan doen? <BR>PS de humax is splinternieuw en origineel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...