Gast Geplaatst: 13 juli 2001 Geplaatst: 13 juli 2001 Wie kan mij vertellen wat de icoontjes in de titelbalk precies betekenen en waarom zijn het er soms twee en soms drie? (Ondertiteling?, Teletext? en ?)
Gast Geplaatst: 13 juli 2001 Geplaatst: 13 juli 2001 links = ondertitels<BR>midden = teletekst<BR>rechts = codeer symbool
Gast Geplaatst: 13 juli 2001 Geplaatst: 13 juli 2001 Sinds patch 2.3 heb ik ook symbooltjes rechts; en dan bedoel ik uiterst rechts in de balk. Enig idee waar dit voor staat (of programmeerfout)?<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2001 Geplaatst: 13 juli 2001 Geeft bij sommige programma's de de leeftijd aan waarvoor het programma geschikt is.(de z.g . filmkeuring)<BR>
Gast Geplaatst: 13 juli 2001 Geplaatst: 13 juli 2001 Dat "leeftijdssymbool"heb ik ook, alleen heb ik nog een originele niet gepatchte 5400<BR>Dus 't is niet gekomen sinds mensen de 2.3 Allcam nl erop hebben gezet<BR>(Dit alleen even ter informatie)
Gast Geplaatst: 14 juli 2001 Geplaatst: 14 juli 2001 @LD<P>deze "leeftijdspic's" zie ik alleen bij sommige irdeto en betacrypt kanalen, niet op seca/viaccess, klopt dit ?<P>de pic verdwijnt ook niet helemaal uit beeld indien er geen leeftijdgrens wordt meegezonden maar blijft dan een beetje wazig onduidelijk iets staan, klopt dit ook ?<P>greetz!
Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 Hi allemaal,<P><BR>ik heb identiek dezelfde syptomen. Alleen bij C+ heb ik een symboolthe +18 zien staan.<BR>Iets anders, ik heb een hummi 5400 met embedded Ir**** en Se** Aston 1.03 met de laatste software en settings. De se** kanalen worden enkel geecodeerd als ik de kaart uit het ir**** slot haal. Van zodra ik de kaart in het ir**** slot schuif verdwijnt het beeld onmiddellijk. Heeft iemand gelijkaardige ervaringen, of waaraan kan dit liggen ?
FredjeV Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 Waarschijnlijk heb je een seco/irdeto kaart in de interne cam, en zijn hierin de seca codes onjuist. De interne cam gaat namelijk alvoor voor op de CI. Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 @viewer<P>Dit tekentje heb ik ook op C+ in S*c* en af en toe op D+, en inderdaad blijft 't bij sommige kanalen een wat gescrambled beeldje geven<BR>Waar dit precies aan ligt weet ik ook niet.
Gast Geplaatst: 16 juli 2001 Geplaatst: 16 juli 2001 @ LD ; thanx.<P>@ trab64 ; mijn advies is gebruik OF de irdeto sleutels (mis je wel een aantal kanalen uit het NL pakket ) OF alleen de seca sleutels voor C+ NL. Het verwijderen van de NL C+ sleutels uit je irdeto lijkt me de beste oplossing.<P>succes !
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Ik heb hetzelfde probleem met de Humax, als er een irdeto kaart (Nova) inzit werkt de Aston 1.05 niet. Ik krijg dan de melding: scrambled....Zodra ik de kaart eruit haal heb ik meteen weer beeld. <BR>Wat kan ik hieraan doen? <BR>PS de humax is splinternieuw en origineel.
Aanbevolen berichten