Ga naar inhoud


Vraag over de firmware van de Humax-5400?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over de firmware van de Humax-5400<P>Mijn STB Status<BR>===============<P>H/W Version Oak I&II 2.1<BR>-----------------------------------------<BR>S/W HIC 1.01.08p smile.gif" border="0<BR>-----------------------------------------<BR>Device Driver Version DIC 1.01.08<BR>-----------------------------------------<BR>S/W Last Update 8 JAN 2001<BR>-----------------------------------------<BR>Loader Version H2.80 (016.0600)<BR>-----------------------------------------<P>Nu heb ik van internet de volgende files<P>-----------------------------------------<BR>01.HIC-10110PHplusCAM-2.3 NL <P>02.HIC-10110PHplusCAM-2.3 <BR>-----------------------------------------<P>Mijn vragen zijn.<P>01.Kan ik deze files gewoon dowloaden naar mijn Humax?<P>02.Of moet ik eerst hiervoor een anderen firmware in de Humax downloaden?,zoja welke?<P>03.En kan ik daarna weer terug naar je oude Firmware? <BR> Uiteraart weer HIC 1.01.08p natuurlijk smile.gif" border="0<P><BR>Hiervoor heb ik het programa "Humax - Control Center V1.31" om de firmware & mijn Settings te D/L.<BR>Goed en simpel te gebruiken programma een 10 voor de maker. smile.gif" border="0<BR>Die 10 kan ik helaas niet geven aan de maker van "Humbox v4.0b" ( het programma ziet er wel goed uit smile.gif" border="0 ) <BR>Omdat ik met dit programma alleen maar kan Uploaden.<BR>Zodra ik probeer te Downloaden krijg ik de error "Wrong ID"<BR>Vervolgens ben ik weer in de config van Humbox gaan kijken.<BR>En tot mijn verbazig stond de ID weer op 016.0000.<BR>Raar want toen ik het programma geintalleerd had heb ik dit goed ingevuld met 016.0600.<BR>Maar deze eigewijze Humbox gaat gewoon weer terug.<BR>Dus ik laat mij niet kennen,dus ff in de Config.ini gekeken en daar ingevuld 016.0600.<BR>En wat denk je - NO GO. frown.gif" border="0<BR>Iemand hier ook ervaaring mee?<BR>Ik heb het hier maar even bij gelaten wat betreft de Humbox de anderen vragen vindt ik belangrijker.<P><BR>Alvast bedankt van TSR smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


hi TSR,<P>antwoord op je vragen:<P>1. ja je kunt gewoon de patch erovereen zetten je hoeft geen "org" software eerst te proggen.<P>Tip ; maak eerst je settingslijst leeg en prog deze NA DE PATCH, de nieuwe software kan moeite hebben met de settingslijst; nogmaals na het patchen !!<P>2. Je kunt altijd terug naar de oude software ( maar weer eerst de settingslijst "clearen".<P><BR>Wat humbox betreft niet gebruiken voor software-update gebruik "download-center" of WDN4 .<P>suc6<P>Allcamjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allcamjan smile.gif" border="0<P>THX voor de informatie.<BR>Ik ga het straks meschien,maar ik denk eerder morgen na de Formule 1 proberen. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>Het programma WDN4 waar jij het over heb,heb ik ook dus dat is geen probleem.<BR>Maar in de forum heb ik gelezen dat een hoop mensen het programma "Humax - Control Center V1.31" gebruiken.<BR>Om hun Firmware of Setting lijst te downloaden naar je Humax.<BR>Maar ik denk dat daar toch niet zoveel verschil tussen zal zitten?<BR>Of maak dit in mijn geval weldegelijk uit?<BR>En om mijn settings lijst leeg te krijgen heb ik het filetje "refresh.hdf" gevonden op deze side.<BR>Dit moet volgens de maker het volgende doen. "Refresh All Humax Settings" (Alles op Nul dus)<BR>Dus dit zal ook wel goed komen denk ik zo.<P>Je hoord het wel of het gelukt is.<P><BR>THX from TSR smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allcamjan<P>Ik vandaag al jou info opgevolgd en ik moet zeggen dat het hier perfect werkt. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>THX to Allcamjan smile.gif" border="0<P>En dit berichtje is voor Oli Check Your Mail! laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...