Ga naar inhoud


Humax met dubbele LNB of duoblok?


Gast

Aanbevolen berichten

Heren experts,<P>Ik heb momenteel een Humax Irci5400 met een 80cm schotel en 1 [universal] LNB gericht op de Astra. Nu wil ik uiteraard uitbreiden en ook de Hotbird kunnen ontvangen, want het naar buiten rennen in de regen om een zwieper aan m'n schotel te geven ben ik aardig zat . Nu zijn er hiervoor 2 opties. heb ik me laten verstellen Een duoblok of 2 LNB's naast elkaar. Wat kan ik het beste doen? Ik heb me laten vertellen dat als ik een duoblok neem er transponders overeenkomen en dat ik dan met zilverfolie nog buiten sta om zenders te zoeken. Heb ik hier dan geen last van met een 2e LNB ernaast? Wie heeft wat, en wie kan me vertellen wat de beste oplossing is...<P>Alvast bedankt<P> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je een triac schotel hebt kun je zo een dubbele lmb houder halen,extra lmb en een 22khz schakelaar.Je hebt een lmb waar dit al in zit, kost ongeveer FL 140- ,de houder een paar tientjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een monoblock een brainwave bw9911<BR>aangeschaft en geinstalleerd in de 80 centimeter schotel en werkt perfect met astra en hotbird ! en gaat ook prima samen<BR>met de humax 1.2 diseq ! <BR>groetjes jelle !! rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...