Ga naar inhoud


humax en programma info


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds zeer kort heb ik eindelijk een humax5400.<BR>Deze heeft allcam.<BR>Maar op vele zenders werkt de program info (eerst de I en dan "?") niet goed.<BR>Dan staat er helemaal geen info waar bijv een film over gaat.<BR>Hiervoor had ik een seca *philips) box en daar werkte de info veel beter.<BR>Ik gebruik een gw kaart en heb een allcam en werk ook met ds9. Voor de info maakt het niet uit welke c*rd ik gebruik.<BR>Heeft iemand betere ervaring (zeg nu niet dat het aan het kanaal ligt, want op de philips werkt het nog steeds goed).<BR>ALvast bedankt!<BR> rolleyes.gif" border="0cool.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeg harrienac, afgezien van het feit of dit wel of niet een overbodige vraag was snap ik niet waarom jij een andere member op een dergelijke mannier "afstraft". Daarom zou ik je ook willen vragen dat in het vervolg aan een moderator over te laten.<P>@marco, misschien is het inderdaad handig om even de oudere topics eerst even te lezen. Daar vind je vast jouw antwoord.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge, wat kan men zich druk maken over een vraagje.<BR>Waarom ik deze vraag stelde is dat in mijn visie epg iets anders is dan info.<BR>Ik begrijp onder epg de electr progr gids waarbij je kan kijken wat er komt.<BR>Onder de info versta ik waarover een film/uitzending gaat.<BR>Vandaar dat ik die vraag stelde.<BR>Ik begreep het waarschijnlijk verkeerd???<P>vr gr<P>Marco<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit wel wat in Toxic;<P>Ik kom geregeld persoonlijke opmerkingen tegen op dit board, mijn mening is dat domme vragen zo goed als niet voorkomen, domme antwoorden daarentegen legio.<P>Uiteindelijk hebben we volgens mij allen dezelfde doelstelling; helpen of geholpen worden met onze mooie hobby !<P>Iets heeel anders; ik mis de member 'rating' een beetje, als deze terugkomt en actiever gebruikt kan worden door de members (ons dus)<BR>heb je enigsinds een indicatie wie, wat van welke waarde te melden heeft.<P>De indicatie van het aantal postings vind ik wel goed maar kwanititeit van postings zegt nog niet zoveel als kwaliteit van je postings.<P>Allemaal succes met de hob verder ! greetz. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn altijd mensen die voor het eerts kennis maken met een coputer of in dit geval<BR>een sat ontvanger. Als iemand met enige ervaring denkt dat hij een beginnend iemand mag afstraffen om dat hij een vraag stelt die toevalig al een keer op het board heeft gestaan.<P>Ik vind dit beneden de waardigheid van dit board. We moeten van elkaars ervaringen wijs worden?<P>Satbeheerders doe hier wat aan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het ligt niet aan het kanaal, wel aan jou dat jij zo'n ongelooooooflijke overbodige vraag stelt. frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0<BR>Als je verder had gekeken dan je neus lang is had je bergen topics over de EPG van de Humax kunnen vinden en daar zit jou antwoord minstens 10x bij! Te zot voor woorden om nog een keer over dit onderwerp te discussiëren dus SLUITEN dit topic!<P>Greetz mad.gif" border="0<BR>Harrie.<P>ps. Worden users niet verwijderd die de regels niet lezen??? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...