Ga naar inhoud


aston ci-module defect????


Gast

Aanbevolen berichten

mijn astonmodule blijkt het niet meer te doen. Steeds krijg ik de melding:"initialiseren van module". Heb dat ding al nagekeken op enige vervuiling ofzo en heb tevens er al eens een tape omheen geplakt...niets lijkt te helpen!! Ik heb dan ook nog de laatste s/w gepatcht (HIC10110PH)maar zonder resultaat. Kan ik zoiets uittesten of weet iemand mij te helpen met dit euvel???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je wel een goeie file? Ik had dit probleem dus ook, bleek gewoon verkeerde keyfile te zijn. Hitte kan, maar bij mij kun je er echt een eitje op bakken, het blijft gewoon werken...

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit met hetzelfde probleem op mijn 5100 wanneer er Sec en Ird CAM insteekt. Beeld begint schokkend te bewegen na ongeveer een half uurtje. Probleem ligt bij mij aan de Ird cam. Wanneer er één van beide inzit geen probleem.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hetzelfde probleem gehad met de Echostar 2110.<BR>Had er 2 modules ( irdeto en seca ) in zitten, en bij alletwee werd zelfs de card vervormd door de hitte ! Ook stopten beide modules te werken. Heb een cpu fan naast de CI's ingebouwd en het probleem was volledig over ! Nadeel : beetje herrie van de low noise fan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...