Ga naar inhoud


Geen beeld na flashen allcam 2.3


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo satlappen.<BR>Ik heb me hummie 5400 (met alleen embedded irdeto) gepatched met de nl. allcam 2.3.<BR>Ook heb ik al errug veel hexjes op mun GW en Pic2 kaart gezet<BR>Het is me echter tot dusver nog niet gelukt om beeld te krijgen. Alleen wanneer ik er een hex voor irdeto op zet krijg ik 2 zenders te zien. Moet toch mogelijk zijn om ook wat seca gecodeerde zenders te zien, of wat? Vraag me af ofdat de patch er wel goed inzit, of doe ik iets anders fout. Wie helpt?<BR>Bedankt, ZmokE.<p>[ 14-07-2001: Message edited by: ZmokE ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ZmokE, bij mij werkt het prima!<P>Ik heb de patch v2.3NL bij de Duckfiles site weggehaald. Ook staan daar 'n aantal van die speciale hex files (SECA-Irdeto, Viaccess-Irdeto). Ik heb deze files geprobeerd en die werken heel goed.<P>Dus ga eens naar die site en gebruik de patch en files die daar staan, dan zou het moeten werken.<P>Heel af en toe hoor ik nog wel 'ns van mensen die problemen hebben met 'n Humax met 'n andere loader dan 'L2.08' .<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, heb er ook wat af geplukt en deze werken wel. Zonder opnieuw de allcam patch erin te zetten. Heb nu beeld bij één of andere zender die in 16/9 formaat uitzendt wink.gif" border="0 <BR>En die zend volgens mij niet in irdeto uit. Dus de allcam patch werkt wel, ook met loader H2.08 Oké Redcat vriendelijk bedankt, dan ga ik nu een weer een stapje verder door me eigen "diep in de ruimte" te gooien. Want daar heb ik tenslotte die pickaart voor aangeschaft. Dit zal evengoed ook weer wel veel vragen oproepen, maar eerst het board eens doorspitten.<BR>Groeten, ZmokE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...