Ga naar inhoud


PW in dolbyD


Gast

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,<BR>ik heb volgens mij een tijdelijke oplossing gevonden voor het dolby probleem bij cinedom deluxe. je moet doly uit zetten in de humax en dan werkt het bij mij in ieder geval. <BR>is nog niet helemaal goed maar lijkt er op<P>greetz maikie smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


huh ? als je dit uitzet, heb je dan niet gewoon geluid i.p.v. DD ? --> via groene knop AB ander geluid kiezen.<P>Zal vanavond 's kijken, zal wel mooi worden als er een patch voor komt, ac-3 rrrrrr.....<P>greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat weet ik ook wel. maar zo krijg je in ierder geval geluid op cinedom deluxe. en dan even manipuleren met de receiver en het lijkt al een beetje op dolby

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhhh... hier moet ik even afhaken hoor.<P>Dit is toch geen nieuws, dit kon altijd al, stereo geen probleem, dd-simulatie met je versterker is zeker leuk (spraak komt uit center-speaker) maar dd is echt feest.<P>Niet rot bedoelt hoor,<BR>greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is geen Dolby Digital geluid maar gewoon Stereo geluid wat je krijgt!<P>Het echte Dolby Digital geluid kunnen we pas decoderen als Humax zijn nieuwe patch hiervoor released!<P>Groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...