Ga naar inhoud


humax vragen


Gast

Aanbevolen berichten

naar uiterste tevredenheid heb ik de humax5400 aangeschaft (nieuwste firmware v 10) (met een aston v5), toch vallen mij een aantal nadeeltjes op i.v.g. tot de flips ik zou graag weten of dit normaal is of dat ik iets fout doe/zie.<BR>1. Het zappen is trager <BR>2. De EPG laat bij mij alleen zien wat er nu op is en wat erna komt (bij K* alleen wat erna komt), m.a.w. een dagoverzicht of weekoverzicht is niet te krijgen).<BR>3. Soms valt een kanaal zogenaamd niet te zien een paar keer heen en weer zappen lost dit wel op..)<BR>4. Een vraag ik heb een normale TV is nu het beste het output signaal op RGB of op CVSB te zetten en wat is eigenlijk het verschil, CVSB ziet er iets mooier uit alleen de kleur rood is nogal overdone).<BR>5. Een nieuwsgierigheid; het is mogelijk de Free to Airs te ontvangen zonder kaart terwijl dit in de Flips niet kon hoe kan dit???<P> shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja dat zou je ook denken maar ik weet dat het bij mijn DSX7100 zo was (ik heb ooit eens de kaart kapot gehad ik op alle kanalen zwart beeld kreeg en een insert your smartcard verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ericjanet:<BR>toch vallen mij een aantal nadeeltjes op i.v.g. tot de flips ik zou graag weten of dit normaal is of dat ik iets fout doe/zie.<BR>1. Het zappen is trager <BR>2. De EPG laat bij mij alleen zien wat er nu op is en wat erna komt (bij K* alleen wat erna komt), m.a.w. een dagoverzicht of weekoverzicht is niet te krijgen).[/QB]<HR></BLOCKQUOTE><P>Dit vraag ik me dus ook af, ik had een 5816.<BR>Wat me verder opvalt is het breedbeeldgebeuren, de Humax zet gewoon alle kanalen op breedbeeld terwij de Philips dat alleen deed als er een breedbeeluizending was ?<BR>En de Hummie wordt ook wel erg warm ?<P>Verder zeer tevreden over m'n Hummie hoor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...