Ga naar inhoud


Probleem met Humax; valt volledig uit


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik in mijn humax software laten laden zodanig met de embedded ir**to ook se*a en v**ac*e*s kan kijken. De STB status geeft nu volgende:<BR>H/W Version OAK I&II 2.1<BR>S/W Version HIC1.01.1O+<BR>Device driver version DIC1.01.10+<BR>Loader version L 1.36 (0016.0000)<BR>Op het menu achtergrond verschijnt Humfree.<BR>Heb tevens nieuwe kaart: multicard 4 stars pic 16F876.<BR>Sindsdien gebeurt regelmatig dat nadat ik de hummie met de afstandbediening uitdoe, deze volledig uitgaat (scherm volledig zwart, alsof het geen stroom meer krijgt).<BR>Heb gehoord dat dit te op te lossen was door uit de scartkabel vanuit de uitgang TV daar de mas-kabel los te koppelen.<BR>Heb dit gedaan maar probleem is niet opgelost. Vermoed dat er meer van jullie met dit probleem kampen of gekampt hebben? Weet iemand hiervoor de oplossing ????????<BR>Tweede vraag is: kan ik met mijn goldprog deze soort kaart zelf proggen ??<P>Graag hoor ik van jullie. confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan ik de L1.37 probleemloos laden of dien ik eerst iets te doen (heb me laten wijsmaken dat ik op mijn hummie geen andere loader dan de 1.36 kan hebben ????).<P>Verder, iemand die me antwoord kan geven of ik met de goldprog te werk kan ?? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan wel maar dan wel de L1.37 en niet de <BR>H1.37.<BR>eerst bij humax HIC1.01.10 downloaden en op de humax zetten. <BR>daarna de patch 2.3 en zie het werkt. smile.gif" border="0smile.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...