Ga naar inhoud


Humax 5400 ? lijkt wel op een win98 computer !


Gast anakin

Aanbevolen berichten

@anakin<BR>ff off topic en even ter informatie<BR>Ik heb zelf ook een voledig bedrade 21 pins vergulde afgeschermde Scartkabel van rond de 70 piek, maar ook ik heb 't zelfde probleem met de schakeling naar RGB.<BR>Ik denk dat ik 't eerder moet wijten aan m'n TV, misschien jij ook??? wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo LD ja dan blijft er niet veel over dat het toch een tv kwestie is ! ik zei ook al ik heb beneden in de kamer een philips matchline staan maar daar is nog geen coax kabel doorgelust vanaf de schotel anders dan wou ik de humax eens aansluiten op de tv daar en zie wat ie daar op doet maar ik ga eerst even 3 weken vakantie vieren dus dat zal wel een tijdje duren maar toch bedankt voor iedereen zijn reaktie ! groetjes jelle ! shocked.gif" border="0rolleyes.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nu de allernieuwste versie geladen in de hummie en werkt tot nu toe perfect !<BR>nog geen vastlopers gehad !!<BR>verder diverse koelers geinstalleerd en de hummie blijft lekker koel van binnen een hele <BR>verbetering !! keep up the good work !!<BR>groetjes jelle !<BR> rolleyes.gif" border="0<p>[ 26-07-2001: Message edited by: anakin ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,<P>Vraagje zit er een Voedings connector op het board van de Hummy 5400??...voor de Cooler en geeft deze 12V af? of maak je een doorlus naar de voeding ?...en euh die temp switch waar haal je die specificaties graag...soort Fan enzo gewoon een CPU FAN ball bearing?<BR>Ik vindt de HUMMY HET EINDE ...en ik had ook een FLIPS ik walg van die bak! en wie heeft zijn Hummy al eens achter een 100Hz breedbeeld gehangen I know i have !! gewoon om te kwijlen zo'n mooi beeld...PHILIPS LETZ MAKE THINKS WORSE!!!<P>Groetjes TERRASAT aka Jan laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...