Gast Geplaatst: 19 januari 2005 Geplaatst: 19 januari 2005 Citaat: bij mijn casinterface 2 heb ik ook een DUMMY CARD gekregen ,kan ik daarmee mijn dragon van niewe soft vooorzien en heeft iemand een idee hoe het moet,alvorens de modulle naar de maan te sturen. Ik zou zelf de loader kaart gebruiken..... Samen met de Cas II met addon werkt dit heel erg goed. De handleidingen over het programeren zijn op het net te vinden.... Heb je vragen kan je me PMen.
MIMTRAM Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Geplaatst: 19 januari 2005 dag allemaal;ik weet niet of ik die vraag mag stellen (indien het niet mag ,exuseer me dan)ik heb 2fun kaarten:als ik de gedownloade file open doe dankrijg ik 5files,de files zien er als volgt;predator 3XX bin,predator.IDS,predator DRA?DREEPROM. wie of wat moet er op de 2funkaarten? nogmaals sorry indien de vraag niet mag gesteld worden.
Gast Geplaatst: 19 januari 2005 Geplaatst: 19 januari 2005 Hoi, Je moet de bin file splitten voor 2 fun6 kaarten! Zoek op funsplitter, kan je helaas niet vertellen hoe dat werkt, gebruik zelf een loader kaart! Gr, Rataplan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen