Norman Geplaatst: 15 januari 2005 Geplaatst: 15 januari 2005 Zou het mogelijk zijn om de info uit te breiden, wat ik bedoel is, je kan in de info alleen zien wat er op dit moment op de tv is en wat er daarna komt. Wat ik wel makkelijk zou vinden is dat je door de hele dag (avond) kan lopen (soort Epg. [color:"red"] Uitdaging misschien [color:"blue"] Bij dit bericht heeft u een onduidelijk onderwerp gebruikt. Een duidelijk onderwerp is zeer belangrijk voor de functionaliteit van onze zoekfunctie. Ook houden wij met duidelijke onderwerpen het forum netjes en overzichtelijk. Wij hebben dit onderwerp nu voor u aangepast. Bij deze dan ook het verzoek aan u om voortaan zelf voor een duidelijk onderwerp te kiezen. [/color] Inverto 7000
RayhTec Geplaatst: 15 januari 2005 Geplaatst: 15 januari 2005 Druk op de EPG toets of pak de tv gids RayTec
Norman Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Geplaatst: 15 januari 2005 Citaat: Druk op de EPG toets of pak de tv gids RayTec Grapig, bedankt voor de info Inverto 7000
Norman Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Geplaatst: 16 januari 2005 Naar mijn mening was het duidelijk genoeg, ik zet er zelfs bij (soort Epg) Maar als je het toch hebt aangepast had je misschien ook wel de vraag kunnen beantwoorden?? Inverto 7000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen