Norman Geplaatst: 15 januari 2005 Geplaatst: 15 januari 2005 Als ik met de laptop (draadloos) aan het internetten ben krijg ik heel vaak de melding dat ik internet verbinding moet maken als ik een nieuwe pagina wil openen terwijl ik al aan het internetten ben, het lijkt wel of hij steeds de verbinding verbreekt??? snap er niks van. en weet eigenlijk ook niet waar ik het moet zoeken. Iemand een idee!! Inverto 7000
Ome Merde Geplaatst: 15 januari 2005 Geplaatst: 15 januari 2005 met zoveel informatie niet.... afstand, merken, types, etc. merDe deze ruimte is te huur
Norman Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Geplaatst: 15 januari 2005 Afstand ± 5 meter (zolder naar beneden) merk acces point(3Com) + 3Com X-jack kaart in de laptop. Inverto 7000
Ome Merde Geplaatst: 15 januari 2005 Geplaatst: 15 januari 2005 verliest ook daadwerkelijk de verbinding of is het alleen een melding van windows (je kan dus wel doorsurfen zeg maar) ? merDe deze ruimte is te huur
Moderator Matchless Geplaatst: 16 januari 2005 Moderator Geplaatst: 16 januari 2005 bestands en printerdeling en qos packet planner in eigenschappen van je netwerk-kaart uitzetten kan ook helpen. Heb in het verleden al een dezelfde problemen gehad en die uitzetten hielp hier.Ook IEEE 802.1X uitvinken.(zit in verificatie). Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Norman Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Geplaatst: 16 januari 2005 Citaat: bestands en printerdeling en qos packet planner in eigenschappen van je netwerk-kaart uitzetten kan ook helpen. Heb in het verleden al een dezelfde problemen gehad en die uitzetten hielp hier.Ook IEEE 802.1X uitvinken.(zit in verificatie). Dit ga ik nog even proberen, bedankt Inverto 7000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen