Ga naar inhoud


Conan O'Brien in Amsterdam


Gast ChicoMarx

Aanbevolen berichten


Conan O'Brien is tegenwoordig ook vrijwel dagelijks te zien op de Italiaanse zender RaiDoc (op de Hotbird.) Kijk maar eens 's avonds rond een uur of twaalf. Vaak zie je dan de aflevering van de voorgaande avond, met Italiaanse ondertitels. Overdag worden ze ook weleens herhaald.

 

Sowieso een aardige zender, met soms mooie (ondertitelde) documentaires over popmuziek (en verder veel aandacht voor kunst in de breedste zin van het woord.)

 

Frits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is trouwens de co-host van Conan gebleven? Ik heb al een hele tijd niet meer gekeken maar sinds deze week weer wel via de feed.

 

Wat me trouwens ook opvalt is dat de beeldkwaliteit van de feed gewoon is zoals het hoort. Ik dacht altijd dat de slechte kwaliteit bij CNBC kwam door de omvorming naar PAL, maar dat zal wel niet dan. Zouden ze daar zelf slechte apparatuur hebben of halen ze de shows ergens anders vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waar is trouwens de co-host van Conan gebleven?


Andy Richter is al een jaar of 5 ofzo geen co-host meer. Hij heeft een eigen show gekregen die hier nooit is uitgezonden. Ik moet eerlijk bekennen dat de show wel beter was toen Andy er nog was. Veel meer uitstapjes, interviews en flauwe (maar wel supergrappige) humor.

Ook Triumph The Insult Comic Dog heeft zijn eigen show gekregen en heeft een cd gemaakt. Hij heeft op de VMA's vorig jaar nog ruzie gehad met Eminem die op zijn laatste cd een nummer heeft gemaakt, genaamd "Ass like that", om Triumph te dissen.

Pat

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triumph zat gisteren nog in Late Night. Zijn CD "Come Poop with Me" is voor een Grammy genomineerd (geen grap) maar CBS weigert hem als gastpresentator van de Grammys.

 

En onlangs deed hij nog een reportage bij een van de Bush/Kerry debatten. Maar een eigen show?

 

Trouwens Robert Smigel doet naast Triumph The Insult Comic Dog ook nog de stemmen van Bush/Schwarzenegger/Don King en Clinton.

 

r0262.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...