Ga naar inhoud

Waar kan ik een abo op premiere sport krijgen ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand waar ik premiere sport kan krijgen in NL.Ik woon in Nijmegen misschien dat iemand een adres heeft.Bij voorbaat dank

laat een maar een PM achter

[color:"red"] Volgende keer graag een duidelijker onderwerp. Alleen premiere sport is wel erg magertjes.

bij voorbaat dank voor de medewerking,

Peter. [/color]

Ik bedoelde een Abbo erop nemen.Ik weet dat premiere een aparte abbo heeft voor sport

Geplaatst:

Een abbo op Premiere kun je bij de jongens zelf krijgen, mits je een Duits adres EN een Duits bankrekening nummer hebt, waarvan het tweede een stuk lastiger is als het eerste denk ik...

Abonemmenten in het 'grijze' circuit (zoals bv voor Sky) ben ik nog niet tegen gekomen maar misschien heeft iemand anders daar meer info over.

De Voet

Geplaatst:

Ok dan moet ik ff geduld hebben.Maar sky hoe krijg ik die dan?Kan je mij zeggen in PM

Geplaatst:

Best emmot vele vragen die al vaak gevraagd zijn op dit board.

Hierboven zie je met regelmaat een banner van sponsors voorbij komen, die al een antwoord op jouw wellicht "brandende vragen" hebben.

Als nieuwe hier op dit board een gratis tip: Kijk voordat je vragen steld eens op de "zoek" functie dan zal je zien dat vragen zoals "waar kan ik een Sky abbo of waar kan ik Premiere abbo afsluiten echt vele vele malen zijn gesteld en ook daar een goed antwoord is gegeven..

Nogmaals welkom hier en veel suc6 met je hobby!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Ja klopt.Maar kom meestal niet uit als ik een zoek opdracht doe.Dan zie ik het niet meer waar ik moet zoeken.Daarom vroeg ik het zo.Ik zal meer mijn best doen met zoeken.

Dank je.

Geplaatst:

Dat probleem met zoeken klopt natuurlijk als velen geen goed onderwerp maken zoals jij hierboven.

Maar ik heb even de zoek functie gebruikt met opgave van abbo premiere kwam ik al gauw op dit bericht

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:
Citaat:
......mits je een Duits adres EN een Duits bankrekening nummer hebt, waarvan het tweede een stuk lastiger is als het eerste denk ik...De Voet

Dat eerste is lastiger dan het 2e! Die 2e kan je met een Nederlands adres afsluiten.
Geplaatst:

Ja, die had ik ook gelezen in een ander soortgelijk topic. Maar het wordt toch niet makkelijker op... helaas

Geplaatst:
Citaat:
Ja, die had ik ook gelezen in een ander soortgelijk topic. Maar het wordt toch niet makkelijker op... helaas

Er zijn wel dealers (net over de grens in Duitsland) die een abonnement voor je op hun adres willen aanvragen, mits je daar wat voor betaalt trouwens. Als je dan een eigen Duits bankrekeningnummer hebt zou het betalen ook geen enkel probleem mogen zijn.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

hoeveel duitsers denk je die met dezelfde stomme regels zitten en die een canal digitaal kaartje willen betalen..

maar geen adres en bankrekening hier hebben

genoeg om je op de duitse satfori eens kenbaar te maken..

Tjuss

Thunderstruck

AC~DC

Geplaatst:

Mischien kan men een deal afsluiten met iemand in duitsland.

Je biedt hem jou adres aan voor het C+ pakket en daarvoor krijg jij dan zijn adres voor Premiere.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Geplaatst:

Ik heb het op de volgende manier gedaan.

Rekening geopend op eigen naam en adres.

Toen op vakantie en de kaart aan gevraagt op het duitse vakantie adres.

De kaart komt in een blanko envelop.

Daar zit dan alles in.

Op het vakantie adres zeiden ze dat er post was voor mij.

Ik blij, premiere blij een abo verkocht.

En de rest regel ik via internet.

Klosjos.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen