pgeersen Geplaatst: 16 januari 2005 Geplaatst: 16 januari 2005 Na een paar maanden niet kijken is mijn beeld "zwart"maar volgens C+ kan ik alleen op ma t/m za (her) activeren.Zijn er andere mogelijkheden? Ik heb een originele seca2 en irdeto1 smartcard
Gast Geplaatst: 16 januari 2005 Geplaatst: 16 januari 2005 Je kunt gewoon bellen met C+. Is tegenwoordig een computer systeem. Je hebt je abonnementnummer nodig, staat op de kaart. Dit moet je intoetsen op je telefoon en er wordt een activeringssignaal verstuurd. Na het bellen de kaart weer in je ontvanger doen en 1 van de Nederlandse zenders aanzetten. gr, Rob
Bigfoot Geplaatst: 16 januari 2005 Geplaatst: 16 januari 2005 Voor wat betreft de 10 basiskanalen kun je ook zelf op de hobbytoer gaan, tot maart zijn ze nog in irdeto-1.
pgeersen Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Geplaatst: 17 januari 2005 Dat kan op Ma t/m Za maar niet op Zondag volgens de site van canal digitaal.Vandaag heb ik ze dus wel te pakken gekregen en zijn mijn seca en irdeto kaart weer actief.
pgeersen Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Geplaatst: 17 januari 2005 Citaat: Voor wat betreft de 10 basiskanalen kun je ook zelf op de hobbytoer gaan, tot maart zijn ze nog in irdeto-1. Volgens de dame van canal digitaal gaat op 1 mei irdeto 1 eruit.Ik krijg voor die tijd bericht hoe ik de irdeto 2 kaart kan krijgen.Mijn andere irdeto kaart welke niet geregistreerd stond (wist ik niet)doet het dan niet meer zei ze.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen