Ga naar inhoud


Humax op zwart in december?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, allemaal.<BR>FF een hele stomme vraag hoor...Niet lachen.<BR>Ik hoorde via via dat de Humax 5400 met een seca cam in december nix meer zal doen omdat C+ andere kaarten gaat verstrekken met het gevolg dat omtvangers die niet door C+ zijn goedgekeurd dan uitvallen.<BR>Kan iemand dit bevestigen, of zijn het indiane verhalen?<P>Groetjes laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan C+ niet maken laugh.gif" border="0 (Ze zouden het wel graag willen!!)<P>Gelukkig leven we in een "vrij" land, waarin een bedrijfje niet bepaalt wat voor hardware in onze huiskamer hebben staan.<P>Het is natuurlijk wel mogelijk dat C+ nieuwe kaarten gaat uitbrengen. Met bv een betere beveiling, maar die moet ook natuurlijk in niet c+ goedgekeurde ontvangers werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat is een pak van m'n hart zeg!<BR>Zat net te overwegen een Humax aan te schaffen, toen ik dit gerucht hoorde.<BR>Ik schrok me dus rot!<BR>Zeer bedankt voor je reply.<P>Groetjes, Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stephan sky digitaal, nog steets niet gekraakt.Neem nou de orginele seca dozen. sky digitaal, nog steets niet gekraakt.Neem nou de orginele seca dozen. hahahahahaha da's al lang zo lek als een vergiet hoor laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 22-07-2001: Message edited by: pipo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...