Ga naar inhoud

Humax op zwart in december?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, allemaal.<BR>FF een hele stomme vraag hoor...Niet lachen.<BR>Ik hoorde via via dat de Humax 5400 met een seca cam in december nix meer zal doen omdat C+ andere kaarten gaat verstrekken met het gevolg dat omtvangers die niet door C+ zijn goedgekeurd dan uitvallen.<BR>Kan iemand dit bevestigen, of zijn het indiane verhalen?<P>Groetjes laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Dat kan C+ niet maken laugh.gif" border="0 (Ze zouden het wel graag willen!!)<P>Gelukkig leven we in een "vrij" land, waarin een bedrijfje niet bepaalt wat voor hardware in onze huiskamer hebben staan.<P>Het is natuurlijk wel mogelijk dat C+ nieuwe kaarten gaat uitbrengen. Met bv een betere beveiling, maar die moet ook natuurlijk in niet c+ goedgekeurde ontvangers werken.

Geplaatst:

Vraag me wel af als C+ nieuwe kaarten gaat uitbrengen. Met een (betere beveiling??)<BR>zal je dan de oude in moeten leveren... heb er 2 maar 1 is mosc!! zullen ze dat kunnen zien???? kan hem natuurlijk wel defect maken laugh.gif" border="0 <BR>Sjaak

Geplaatst:

Zou je ze moeten inleveren??<BR>Ik vermoed het niet omdat ze toch niets meer waard worden als de nieuwe kaarten geactiveerd worden...<BR>En natuurlijk ff op de kachel leggen kan ook.<BR>Ze kunnen daar naar het schijnt niet goed tegen.

Quo signo nata es?
Geplaatst:

LET OP je hebt nergens gerantie op neem nou sky digitaal, nog steets niet gekraakt.Neem nou de orginele seca dozen.

Geplaatst:

Nou, dat is een pak van m'n hart zeg!<BR>Zat net te overwegen een Humax aan te schaffen, toen ik dit gerucht hoorde.<BR>Ik schrok me dus rot!<BR>Zeer bedankt voor je reply.<P>Groetjes, Henk

Geplaatst:

Tja zonder cam hehehehe dan kunnen we nog kijken via de emmbedded hihihhihihihi laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

@Stephan sky digitaal, nog steets niet gekraakt.Neem nou de orginele seca dozen. sky digitaal, nog steets niet gekraakt.Neem nou de orginele seca dozen. hahahahahaha da's al lang zo lek als een vergiet hoor laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 22-07-2001: Message edited by: pipo ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.