Ga naar inhoud


kanaalsettings 5400 legen?


Ibby

Aanbevolen berichten


je kunt gewoon de kanaal settings met je afstandsbediening legen. door sorterer en dan komplete providers selecteren en dan wissen.<P>als je dit tenminste bedoelt en voor het aanpassen van de kanaal settings kun je humbox of formule v3 gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat weet ik maar ik was opzoek naar het programma refresh.hdf.(refresh all humax settings)<BR>ik heb begrepen dat de humax problemen geeft bij de nieuwe path als de kanaalsettings er nog in zitten.<BR>dus wil ik die eerst wissen via de computer en niet via de afstandbediening.<BR>alvast bedankt voor je snelle reactie.<BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik van loader 1.33 overgegaan naar 1.37 met de oude settings erin maar geen enkel probleem gehad dus......lijkt me niet echt niet nodig.<P><BR>Groeten,<P><BR>Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie eerdere postings hierover op het board; is soms wel eens voorgekomen dat dit problemen geeft, (vraag me echter niet hoe het komt dat sommige receivers de geheugenplaats van de settings inneemt bij upgrade)<P>oplossing is ook eerder gegeven; indien het zich voordoet na firmware upgrade gewoon nogmaals de settings overblazen en voila.<P>adios en succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...