Ga naar inhoud


Nog klein probleem met patch?


jonas

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag de soft van mijn hummie geupdated van versie 1.01.08p naar de nieuwste patch, dus eerst de originele 1.01.10 humax software geladen, en dan de 2.4 patch erover heen, en dan de settings opnieuw geladen.<BR>Werkt.<BR>Nu heb ik nog geen ds9 kaart geprogt, deze moet binnenkort aankomen met de post.<BR>Dus heb ik mijn 'oude' irdeto goldwafer in mijn humi laten zitten, en dat werkt dus gewoon, pw is duidelijk te ontvangen.<BR>Mijn Aston blijft dus ook gewoon zitten met de 'oude' kaart, daar is niets aan verandert dus. werkt dus ook T, K, etc, alles duidelijk.<BR>Maar......<BR>Als ik nu vanuit b.v. pw naar een nederlands kanaal switch dan krijg ik een error melding -0602 not running or scrambled-.<BR>Als ik de irdeto kaart er effe uithaal dan gaatie weer duidelijk worden.<BR>Het is dus waarschijnlijk zo dat de receiver bij mijn nederlandse kanalen de irdeto versie wil nemen,(en die is niet geprogt op mijn irdeto kaartje, die zit alleen op mijn seca kaart)<BR>Met de oude soft ging het switchen zonder problemen, maar nu zoals gezegt moet de irdeto kaart eruit voordat de seca module (aston 1.05) actief word.<BR>Natuurlijk zal het een en ander opgelost worden met mijn 'toekomstige' ds9 kaart, maar het irriteerd mij toch dat dit niet helemaal lekker werkt.<BR>Wie weet een oplossing hiervoor?<BR>p.s. ik wil dus mijn irdeto kaart zo laten, en in pricipe mijn seca kaart ook. Maar hoe krijg ik mijn receiver geforceerd naar seca voor de zenders die zowel in seca alsook in irdeto zenden?<BR>p.s.2 De 'only seca' kanalen van Anaal+ gaan zoals verwacht zonder problemen.<P>Groetjes<P>JONAS<BR>john.second@t-online.de

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Graag, beam hem effe over naar bovenstaand adres.<BR>thanks

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonas,<P>Ik had hetzelfde probleem met PW en seca. Dit komt door de allcam software bij mij (versie 2.3). Als je de oude patch er weer inzet is het weer goed. Of wachten op nieuwere versies software. <P>gr,<P>whale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem tussen ned en pw heb ik dus ook.<BR>(humax met allcam 2.4).<BR>Ben ook in het bezit van een seca cam, die ik nu niet gebruik.<BR>ALs ik het goed begrijp hebben jullie dus seca files in een gw (in de secacam) en een gw met irdeto files in het bovenste slot?<BR>En dan gaat het schakelen probleemloos tussen bijv Ned en PW?<BR>Als dat zo is, zou iemand mij die irdeto files willen mailen?<BR>Scheelt een beetje ergenis....<BR> controle@xs4all.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij heb ik dat probleem niet .<BR>ik heb dezelfde software als jou (2.4)en ook een aston 1.05 erin.<BR>In de interne irdeto zit gewoon een irdeto kaart.<BR>switchen gaat prima.<BR>Mischien ligt het aan de files?<BR>Ik gebruik momenteel voor irdeto de file ird-gw-1807-auto van sasasat<BR>kan hem eventueel sturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...