Ga naar inhoud


nieuwe software voor Humax 5400(1.03.00)


Gast

Aanbevolen berichten


Quote van Planet_Hemp :<P>Bad Bad Boys, <BR>SoftCell: Ver 2.09h Jul 3 2001 <BR>Ich hoffe Ihr wißt was das bedeutet<P>NEIN :<P>DAS BEDEUTET FOLGENDES: <P>Der gesamte CamCode wurde umgestellt. Okay, die primäre Abfrage ob es rein IR*ETO habe ich gefunden und entfernt. <P>Und wie ich es geahnt habe, gilt DD nur für CI-CAM's. Beim internen CAM wird nicht auf den DD-Stream gewechselt. Das wäre auch nicht das große Problem, da ich weiß wie man das nach dem DVB-Standard setzt. <P>Problem ist vielmehr, dass die gesamte CAM-Soft auf's neue analysiert werden muss, und darauf habe ich ganz ehrlich gesagt momentan keine Lust. Also ist das leider keine kleine Angelegenheit. <P>Momentan sehe ich auch nicht den Grund für die neue Compilation der Softcell, denn sie scheint zumindest genauso zu reagieren wie bisher. <P>Also leider ist weitere Geduld angesagt! <P>PH <P>Lekkere jongens daar bij Humax. frown.gif" border="0frown.gif" border="0<P>BRON : <A HREF="http://www.satpage.de/viewtopic.php?topic=409&forum=2" TARGET=_blank>http://www.satpage.de/viewtopic.php?topic=409&forum=2</A><p>[ 21-07-2001: Message edited by: SatTurk ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Dat ziet er dus niet goed uit..<P>> SoftCell: Ver 2.09h Jul 3 2001 <P>In de interne can van de humax, dus voorlopig geen patch..<P>Of Wel?<p>[ 21-07-2001: Message edited by: HobbyMan ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hemp zal het zelf wel doen, maar die baalt natuurlijk ook als een stekker, heb je net een dag van tevoren je 2.4 klaar en dan komt Humax niet alleen met een nieuwe versie maar ook nog eens met een tegen aanval op het patchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het balen kan ik me heel goed voorstellen, aan de andere kant is het wel een beetje logisch; ik neem aan dat Humax zeer goede zaken doet door de ON-officieele support die door ontwikkelaars gegeven wordt.<P>Dit maakt de Humax zeer interessant voor aanschaf, niet zozeer door de support die Humax zelf geeft.<P>Humax zal iets moeten (blijven) doen om licenties niet in gevaar te brengen; dit lijkt een beetje op het Canal+ verhaal; naar ik begrepen heb verplicht ook deze organisatie zich om iets te ondernemen tegen in de toeleveranciers (filmmij.'s) ongewenste praktijken.<P>Het blijft dus continue aan veranderingen onderhevig, maar ja, wat is een hobby als er niks meer verandert ?<P>Shit happens ...<P>greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...