Ga naar inhoud


Humax display meld RA


Gast

Aanbevolen berichten

Heb vandaag een humax gekocht en de alcampatch erin gezet alles ging goed maar als ik hem nu aanzet staat erop het display RA en verder doet hij niets meer ik kan ook geen andere software meer erin zetten.Wie weet hier iets vanaf of heeft dit ook meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook dat heb ik gedaan maar hij doet verder niets meer als ik hem aanzet met de sckelaar achter dan zie ik loader l208 en meteen RA en dan blijft hij hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken zo niet bepalen wat je fout doet je moet iets duidelijker wezen over de patch file en loader versie van je humax5400.<P>Dan ken ik je misschien verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel simpel<BR>de humax heeft een probleem met de zenders-lijst, om deze te vinden of iets <BR>Je moet er de ofwel de oudere versie software inzetten van de humax oftewel kun je ook proberen de zenderlijst te veranderen.<BR>Dit doe je ofwel zet je er een lege zenderlijst (refresh versie) en laat je de humax zelf de zenders zoeken op de sat, oftewel probeer je een andere settinglijst er op te zetten.<BR>Let op met de software versie dat deze juist is voor uw type humax, in de 5400 reeks zijn nod (ID) verschillen<BR>veel geluk smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...