Ga naar inhoud


HUMAX IRCI5400 banner- klok


Gast

Aanbevolen berichten

Bij zenders die geen geluid mee uitzenden<BR>bv.panorama tv op 12.520MHz SR2169 FEC3/4<BR>op 16°E komt er op het scherm een rode banner ´´radiozender zendt niet uit of is gecodeerd``Hoe doet men deze banner weg?<BR>Is het normaal dat de interne klok v.d.Humax het uur volgt dat wordt uitgezonden door de zender?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is geen bug, maar een weloverwogen DVB feature. De klok haalt zijn info uit de DVB stream t.b.v. PPV events en niet te vergeten de EPG (Now/Next). Niets raars mee dus.<BR>De banner 'Radio blablabla' en 'Service not running or scrambled' zou ik ook graag eens gescheiden zien. Heb als klant eens naar Joemeksdotkodotteewee gemailed. Maar als niet dealer ga je daar gewoon direct in de trashcan. M.a.w. nooit antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of het niet gewoon mogelijk is om die helemaal weg te laten.<BR>Iedereen snapt wel dat wanneer het beeld zwart blijft je geen ontvangstrechten hebt, daar heb je die extra infobalk niet voor nodig!<P>Ik vind die balk gewoon overbodig. Zou het trouwens niet mogelijk zijn om dit in 'n volgende versie van de all cam patch te verwijderen?<P>Overigens net zo storend vind ik dat half doorzichtige venster van Viaccess die je meedeeld dat je geen ontvangstrechten voor dat kanaal hebt. Terwijl dit kanaal op dat zelfde moment gewoon door SECA wordt weergegeven (sommige providers zenden in meerdere coderingssystemen uit).<BR>Om die waarschuwing te stoppen moet je de kaart uit de Viaccess CI module halen!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht is het handig om feed-back over allcam+ tevens rechtstreeks te mailen naar Planet Hemp; ik heb er goede ervaring mee; snel antwoord en zeer welwillend t.a.v opmerkingen. Engels/Duits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze dan toch die rode balk laten verdwijnen, laat ze dan ook gelijk even de pincode aanpassen. Wordt er een beetje moederloos van dat telkens in te moeten vullen. Zou veel makkelijker zijn als je in een menu kon opgeven of je het wilt gebruiken, de ja, de nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk @viewer, ik zal die vraag eens aan de bouwers van de all cam patch doen!<P>Ik stuur er gelijk even 'n mailtje naar toe.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...