Ga naar inhoud


Zenderlijsten updaten humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem met de zenderlijsten updaten op de humax 5400. Als ik een nieuwe lijst naar de box upload dan kom ik in de problemen te zitten met mijn antenne settings en kan ik alle satellieten opnieuw gaan zoeken. Kan ik hier iets aan doen?<P>Alvast bedankt.<BR>Lotusje

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik hen inmiddels het zelfde probleem<P>nieuw firmware er op geen enkele zender werkt meer.<BR>alles automatisch laten zoeken en het werkte weer.<BR>toen met zowel setedit en formule v3 geprobeerd zender lijst er weer op te zetten.<BR>kanaal indeling komt er perfect op te staan maar de frequenties komen absoluut niet overeen!<BR>terug gepatched naar originele versie en opniew gebrobeerd maar ook dat werkt niet.<BR>hij zet elke keer de frequentie toch weer verkeerd. van 22000 3/4 naar 27500 5/6 snap er zelf niks meer van.<BR>groetjes,<BR>Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk bekennen dat ik afgelopen dagen nog geen nieuwe settingslijst bij de nieuwe firmware heb gezet, maar;<P>Lijsten bewerkt met Setedit die een verkeerd serialnummer (cracked) hebben gooien de freq. door elkaar.<P>Kun je het testen door b.v. eerst de settings naar de PC te halen, en vervolgens weer terug te zetten, zonder er iets aan te veranderen ? werkt dit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De firmware upgraded naar HIC 1.03.00 en daarna de nieuwe settingslijst geladen. Zowel de firmware upgrade als de nieuwe settingslijst geladen met Humax Control Center v.1.3.1 en alles werkt OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem het programma " humbox 4.0b ".<BR>Je kunt nu je nieuwe settings inladen.<BR>Kijk op je receiver op welke ant. je Astra/ Hotbird zit.<BR>In het programma kun je de settings cplt wijzigen, dus ook je antenne instellingen (bij antenne en dan diseq. A en B verwisselen).<BR>Kan je receiver geen zenders vinden?, in het prog humbox je antenne instellingen van je settings wijzigenen opnieuw naar de receiver wegschrijven.

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is inderdaad opgelost door eerst weer ff versie 0103 er op te zetten settingslijst er weer in en dan de 2.4 patch er weer over heen...<BR>draaid weer als een zonnetje smile.gif" border="0)<P>bedankt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Petertje:<P>je probleem is opgelost begrijp ik; los van dat is het vaak zo dat de beveiliging van Setedtit er voor zorgt dat je settings "door elkaar gegooid worden" in dien je een keymaker of crack gebruikt, alles gaat goed totdat je settings in je Humax hebt gezet.<P>in dat geval weet je dat je ongeldige keymaker gebruikt.<P>v.w.b. versie 1.03.00 firmware --> heb je hier probleemloos 2.4+ patch overheen gezet, en werkt dit nog ook ????<P>ben benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt de 01030 er uiteraard gewoon op..daarna 2.4 die er automatisch de aude versie weer opknald.<P>en daarbij wel vreemd dat de crack de boel verkl@@t maar wel een goeie beveiliging.<BR>maar in ieder geval alles draaid weer soepel en ben op advies overgestapt naat de humax control center smile.gif" border="0<BR>nogmaals thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...