Ga naar inhoud


IRDETO/SECA/VIACCESS HOE ZIT HET NOU


Gast

Aanbevolen berichten

OK, IK HEB VELE VERHALEN GEHOORD OVER DAT JE MET IRDETO DUS OOK SECA EN VIACCESS AANKUNT MAAR HOE ZIT HET PRECIES EN WAT MOET JE DOEN.<P>IK BEN DE WEG KWIJT..<P>CHRIS confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik kan je alleen een begin geven hoop dat de rest wat duidelijker is <BR>als je de patch op een humax hebt staan dan kun je doormiddel van div verschilende file's<BR>een gold kaart omzetten voor alleen seca of viacces of irdeto.<BR>maar je kunt ook kombinatie's doen zoals irdeto seca of irdeto viaacces<P>dan is er nog een derde mogenlijkheid en dat is het ds9 project dan heb je irdeto,seca,en via op een kaart staan.<P>hoop een begin te hebben kunnen geven<P> spikythesnake@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel simpel.. <BR>stap 1: Zoek de juiste files(let op,Ik zeg zoek, en niet bedel)<P>stap 2: Upload deze met een programmer op de juiste kaart(g*ldc*rd).<P>stap 3: Stop deze in je embadded *rd*to cam.<P>stap 4: Zet je Humax aan..<P><BR>Klaar is kees...<P>p.s. dit is wel de simpele versie, voor de uitgebreide moet je ff op search klikken(bovenin) en zoek.. en gij zult vinden.<P>groetjes,<P>JhoNS laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt dus simpel, ik denk dat ik maar eens hard ga snuffelen.<P>Over het laatste heb je gelijk, files bedelen heb je niets aan en je leert er ook niets mee. Ik wilde gewoon ff weten hoe dat precies werkte, ga voort zo maar eens een HUMMI halen en ff leuk mee spelen.<P>TNKX<P>Chris<p>[ 23-07-2001: Message edited by: CHRIS ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by CHRIS:<BR><STRONG>Dat klinkt dus simpel, ik denk dat ik maar eens hard ga snuffelen.<P>Over het laatste heb je gelijk, files bedelen heb je niets aan en je leert er ook niets mee. Ik wilde gewoon ff weten hoe dat precies werkte, ga voort zo maar eens een HUMMI halen en ff leuk mee spelen.<P>TNKX<P>Chris<P>[ 23-07-2001: Message edited by: CHRIS ]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>kijk, dit is een goede mentaliteit...<P>Jhon<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...