jacobus Geplaatst: 17 januari 2005 Geplaatst: 17 januari 2005 (winXP Pro) Als ik n willekeurig mpg bestand aanklik, dus selecteren me rechtermuisknop is al geneog, geeft explorer n foutmelding en sluit zichzelf, en wordt daarna opnieuw ingesteld. Dit heb ik alleen bij mpg bestanden. De foutmelding is als volgt: In explorer.exe is n fout opgetreden en moet worden afgesloten bla bla bla. En dan handtekening van de fout: Modname: cevideo.ax Wie weet hoe dit op te lossen is? Codecs zijn recentelijk opnieuw geinstalleerd.
Ome Merde Geplaatst: 17 januari 2005 Geplaatst: 17 januari 2005 Citaat: ... Now, I don't know at what point Ulead got messed up, but I was able to find out through my VS.NET debugger that the "CEVIDEO.AX" module was crashing my explorer. I found CEVIDEO.AX bound as a decoder in my registry. Removed it. Problem gone.... bron : snapstream-forum komt er globaal op neer dat die fout door een Ulead-proggie wordt veroorzaak. hier wordt gesuggereerd dat je cevideo.ax in je register moet zoeken (maak eerst een back-up van je register!!) en vervolgens de registersleutel moet deleten. het werkte voor die topic-starter, je zou het dus kunnen proberen ... merDe deze ruimte is te huur
jacobus Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Geplaatst: 17 januari 2005 ik heb het programma verwijderd, ik gebruikte het toch niet,(dvd player) en inderdaad, probleem is opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen