Ga naar inhoud


nieuwe loader


Gast

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,ik probeer al een tijdje een ander loader(L2.08)erin tezetten maar het lukt niet,verschijnt steeds op de display van de humax een E-ID verder gebeurt er niks,heb nu in de humax5400 een L1.37 zitten.alvastbedankt voor de reactie confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk niet dat het je lukt om van loader 1.37 naar 2.08 te gaan want deze loader is volgens mij alleen voor de nieuwere Humax types.<BR>Pas maar op met dat loaderveranderen want hiermee kun je ook je Hummie naar de kl*ten helpen.<BR>Waarom trouwens van loader veranderen,werkt 1.37 niet goed?<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>HAAL NOOIT DE LOADERS DOOR ELKAAR !<BR>Er zijn er vier:<P>H1.xx systeem ID 0016.0400<BR>L1.xx systeem ID 0016.0000<P>H2.xx systeem ID 0016.0600<BR>L2.xx systeem ID 0016.0200<P>Zorg dat je ze niet door elkaar haald.<BR>Heeft te maken met de verschillende soorten motherboards in de Humax!!!!!<BR>Kijk naar je systeem ID en zoek daar de goede loader bij.<P>suc6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de humax werkt soms traag als ik hem aan doen dan duurt het een beetje ong.25sec.voordatik een beeld heb en soms loopti vast tijdens het zappen daroom dacht ik dat het door de loader komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is toch simpel om te weten wat mag (kan) en wat niet mag (niet kan)...<BR>Noteer de STB status van jouw receiver (menu->installation->status->stb status) en ga vervolgens naar <A HREF="http://www.humax.co.kr" TARGET=_blank>humax</A> en dààr vindt je welke upgrades er voor JOUW receiver (en STB status) beschikbaar zijn.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,ik heb gekeken naar de status van de receiver,systeem ID 0016.0000 loader L1,37 dus de L2.08 kan inderdaad niet in.iedereen bedankt voor de informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...