Ga naar inhoud


schakelen tussen PW/STREAM


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb eerst de patch1.01.10 erin gezet en daarna de allcam2.4NL vervolgens de nieuwe settings lijst van 21-07.dit lijkt mij goed of niet??????<P>ik gebruik de codes van beamer voor mijn seca en irdeto kaart,maar als ik zit te zappen tussen PW en STREAM dan loopt dat niet echt lekker ik heb vaak dat ik de irdeto kaart eruit en erin moet doen om bijvoorbeeld de duitse seasons weer te krijgen.<BR>Weet iemand misschien een oplossing of gebruik ik de verkeerde files voor de gepatchte humax5400.<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


je hebt niet de verkeerde files.<BR>Het schakelen tussen de aston en de embedded cam duurt gewoon wat langer en soms moet je hem er even in en uit halen.<BR>stream is zowiezo altijd een feest.<BR>Kijk er pas na 12 uur na die taal versta je tenminste.<BR>Vergeet niet pw is betacrypt en stream is irdeto dus 2 systemen als ik het goed heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Xfiles69.<P>Maar wat vind jij wat ik het beste kan doen.<P>1* eerst de 1.01.10-02.hdf erin en daarna de <BR> allcam2.4NL.<P>of<P>2* eerst de nieuwe 1.03.00 erin en daarna de<BR> allcam2.4NL.<P>Bijvoorbaat dank M EN M!!!!!!<BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...