Ga naar inhoud


Card invalid....


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Sinds ik vorige week mijn Humax 5400 voorzien heb van nieuwe software 10110.<BR>Krijg ik bij het zappen steeds de melding<BR>(blauw scherm van Aston) Card is invalid.<BR>Dan 3 sec later heb ik wel beeld.<BR>Dit heb ik hiervoor nooit gehad.<BR>Hoe kan ik dit oplossen?, Ik heb zelf al van alles geprobeerd.<P>Ook vind ik de humax een stuk slomer met de nieuwe software, Wie herkent dit?<P>Groeten Fred.<BR>Alvast bedankt voor uw reaktie op dit mooie bord. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb met de 2.4 patch alleen maar snellere reacties, en wat betreft blauwe schermen, die krijg ik alleen als de kaart er niet goed inzit.<BR>Misschien ook jou probleem? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Die Fred.<P>Ik heb hier enkel de nieuwe patch 2.4nl gedraaid, over de 2.3nl heen.<BR>Geen probleem werkt goed.<BR>Ik heb overigens wel loader versie 2.7<BR>Misschien andere software in de kaart proberen.<P>Groeten uit de koekstad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Ik weet zeker dat de kaarten goed zijn, op een andere humax met de oude software draaien ze perfect.<P>Dus de fout zit in de nieuwe software die ik in de humax geplaatst heb.<BR>Het is de orginele versie 10110 van humax.com<P>Ik heb nog geen geen patch geplaatst, Maar zit sterk te denken om de allcam patch 2.4nl te plaatsen.<P>Wie heeft dit al gedaan? en werkt het echt 100% of zijn er nog problemen?<P>Iedereen bedankt voor de reakties op dit superbord!<BR>GROETEN FRED.<P> wink.gif" border="0null

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by xfiles69:<BR><STRONG>is de kaart mischien te dun?<BR>een plakbandje wil wel eens helpen.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Huh??<BR>Dan doetie toch niks meer???<BR>(Gniffel)<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat dat je probleem is. dat je er nog geen patch op hebt zitten had ik ook. ik dacht hummer stuk maar nee orginele kaart deed het wel. heb hem toen gepacht en alles werkte. ik hoop dat je er wat aan hebt.<P>groeten maikie smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige files die het voorheen in oudere patches en software versie wel werkten doen in 2.3 en 2.4 nog wel eens vervelend.<P>Gewoon even testen met andere files.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...