Woaghalz Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 Ik zit met het volgende als ik een van m'n mappen wil openen en ik klik er op dan krijg ik het venster van zoeken hoe krijg ik dit weer weg zodat als ik dubbelklik op een map dat deze weer opengaat en niet in het zoekvenster kom. ik draai met xp. Langzaam begin ik het te snappen
Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 waarschijnlijk heb je een netwerk driveletter waarop hij gaat zoeken. Schakel deze netwerk link uit en hij gaat niet meer zoeken.
Con Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 Ik zou zeggen, de map die hij aanklikt bestaat (op dat moment) niet. Als windows een map niet kan vinden gaat hij er naar op zoek. Klik is met rechts op de map > eigenschappen en kijk waar deze map hoort te staan. Ga vervolgens met verkenner kijken of die map op de gegeven lokatie inderdaad bestaat, (wellicht verplaatst of misschien in prullebak) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Woaghalz Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Geplaatst: 18 januari 2005 jongens bedankt Het probleem is opgelost, had bij map opties vinkje verkeerd staan. topic kan dicht. Langzaam begin ik het te snappen
Aanbevolen berichten