Ga naar inhoud


4xIrdeto 10xSeca Werkend!


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zijn die alfredo files op te halen bij duck of zijn dat oude codes.<BR>Want ik ken verder geen alfredo vinden .<BR>kan je me een beetje op weg helpen<P>Groetjes M EN M !!!<BR> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Chivato, je zit me wel lekker te maken, hahahi....<BR>Hoe is het schakelen tussen de verschillende providers..? Of moet de Hummer iedere keer aan en uit.<BR>Een tip zou niet ongelegen komen..!<BR> laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

úhh... durf het bijna niet te vragen.....<P>waar komen ze vandaan ? (geen url svp), maar volgens mij niet op laural, phil en duck.<P>c-ya.<BR>thanx !

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kaart werkt inderdaad goed, het schakelen bij mij gaat vrij vlot, valt me niks tegen.<P>ter info. ik heb bootsoft. L1.37 <P>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat klopt viewer ze komen ergens heel anders vandaan namelijk ******************<BR>als je het wilt weten mail me dan effe<P><BR>greetz maikie<P>formule1@compusmurf.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi. alle <BR>nou bij werkt ie dus niet geen s...<BR>geen str... ik heb hem ge unzipt en op mijn gw. geprogt met gold140 <BR>maar ik heb dus bijna niks .<BR>iemand die er iest meer van weet .<BR>alvast bedankt <BR>de groete toonsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is een wondere wereld... smile.gif" border="0 <P>@ toon, heb je de goeie firmware wel in je hummie zitten (2.4 via dlmaster)???<p>[ 25-07-2001: Message edited by: Toxic ]

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal ik probeer ook deze codes te proggen met gold 140 maar deze eeprom file is toch een bin file.hoe krijg ik hier een hex file uit.Zou iemand mij alsjeblieft een beetje op weg kunnen helpen.<BR>Alvast bedankt. frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...