Ga naar inhoud


4xIrdeto 10xSeca Werkend!


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ viewer: Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het al gezien had en het dus zat aan te passen, en tegelijkertijd had jij er dus al een reply op gegeven. dus het was niet bedoeld om het voo je neus weg te kapen hoor!! smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>P.S. Toch wel leuk die TX(XX) in een irdetobak laugh.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil nog wel ff hier opreageren met of je de goeie software er op hebt zitten . nou dat lijkt me wel duidelijk. anders hoef je de file natuurlijk helemaal niet te progge <BR>want dan doet ie het natuurlijk niet.<BR>is trouwens hier goed op het bord telezen hoe dat moet en aan gezien ik hier altijd veel dubbele vragen zie kunnen hier nog veel mensen wat van leren dat wou ik even kwijt .<BR>en verders heb ik nog geen zinnig antwoord gehad dus laat maar eens horen .de groeten TOONSAT

Link naar reactie
Delen op andere sites

@toon: Nou zo duidelijk hoeft dat dus niet te zijn. Er zijn vershillende ALL-CAM versies in omloop, nu blijkt dat jij nog wel zo slim bent om de juiste te plaatsen, maar ik weet dat hele volksstammen dat niet doen en weer gaan zeuren dat het helemaal niet werkt. Vandaar.<BR>Wat betreft je probleem, ik zou niet zo gauw een oplossing weten, het was proggen en gaan. Staan al je opties tijdens het proggen wel goed?

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag de nieuwe software geladen plus de alfredo files.Was net aan het zappen,en op een bepaald moment begon er net onder het midden van mijn beeldscherm zich een aantal pixels te vormen(het was net als de pixels ingekleurd werden).Dat voerde zich langzaam door naar boven.Ben verder gaan zappen,maar kwam elke keer terug.Toen bleef de zender vast staan,en kon hem niet standby zetten.Heb hem achter op de humax 5400 uitgedaan en weer aangezet.Toen was het weer goed.<BR>Waar ligt dit aan en/wie heeft dit ook al eens meegemaakt.<P>Marcel confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had juist hetzelfde, grote balk met gekleurde pixels en alles vast.<BR>Ik doe het eigenlijk voor de lol want heb een Seca en een viaccess module in mijn 5400, dus gebruik ik 3 kaarten met een irdeto, seca en viaccess-file. Ik stel maar vast dat het nog niet zo goed werkt als men beweert.<BR>Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...