Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 Hallo, kan iemand mij helpen heb een philips webcam gekocht voor pa en ma en op mijn pc kan hij wel geinstalleerd worden ,maar op die van mijn pa en ma niet geeft hij steeds een fout aan. Weet iemand wat, of zit ik hier verkeerd hebben windows 98 thanks
wammeswaggel Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 Heb hier een ToUcam PRO II onder XP. De Philips-software is om te huilen zo slecht! Krijg ook af en toe een foutboodschap of de hele boel loopt vast! Kijk eens bij Flipse of er soms een nieuwe driver is. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 je moet idd maar ff kijke of philips nieuwe drivers heeft. het is toch een nieuwe? dan kan je namelijk contact opnemen met klantenservice van ph of terug gaan naar de winkel
Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 ok ik ga het even proberen bedankt alvast. Ik laat nog even wat horen ,want ik moet daarvoor na pa en ma gr
Gast Geplaatst: 21 januari 2005 Geplaatst: 21 januari 2005 nou het is gelukt de pc helemaal schoongemaakt zat toch ergens een fout thanks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen