Ga naar inhoud


Boos op Humax


Gast

Aanbevolen berichten


Ach, rustig maar.<BR>Net zoals Uli zal planet hemp ook echt wel verdergaan. een programmeur, of hacker wil altijd erkenning voor zijn / haar werk.<BR>het niet public maken van nieuwe software met meer leuke features zit de heren dus niet in't bloed.<BR>Alle getier van de heren programmeurs dus ten spijt, zo somber zie ik het niet in.<P>(ik zit ook met smart te wachten op Uli's DVB2000 versie 2.000.0.000.000000.0 !)<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho ho, even voorzichtig hier....<P>Heeft Humax ooit om deze patch gevraagt..?<BR>Mijns inziens niet dus.<BR>De 5400 kwam op de markt met Irdeto embedded CAM only.....! Dat deze ontvanger zo open werd gelegt kon niemand vooruitzien. Leuk voor Humax....!<BR>Dus dat Planet Hemp hier een beetje arrogant wordt... nou ja... Ik vind het desalniettemin en goed stukje van programmeer kunst....<BR>Het interesse om daar de Nederlandse versie te integreren is natuurlijk niet zeer groot.<P>OK dat die programateurs daar een beetje arrogant van worden, mogen ze...! Nogmaals, ik heb best wel respekt voor ze. In mijn firma kunnen ze onmiddelijk beginnen.<BR>Dus waarom nou weer gelijk beginnen te zeuren over Duitse grootheidswaanzin...Doe nou even normaal zeg. Dat hadden we 60 jaar geleden.<P>Citaat:<P>Jalu Wat betreft die nieuwe 1.03.00 firmware, heeft iemand hem hier al getest? Want voor zover ik heb begrepen schijnt de firmware niet zo een grote verbetering te zijn, omdat de Humax er problemen met het synchroon lopen van het geluid mee krijgt. Dus ook als je DD niet gebruikt...<BR>Zoals ik de duitse borden las, is hier algemeen erg veel boosheid over, men zegt: "Die firmware is nog niet af"<BR>Overigens wordt door de duitsers Humax gelijk volledig afgebrand, en dat is natuurlijk wel erg makkelijk en zelfs schijnheilig . Citaat einde....<P><BR>Feit is dat PW met of zonder alleen ondersteund in de Dbox. Het probleem ligt echt alleen bij PW, nogmaals... niet bij Humax.... Dit kan ook Planet Hemp niet corrigeren....!!!! Heb ik al zo vaak geschreven.<P>De Humax 5400 was nooit op de markt gebracht om PW aan de man te brengen.<BR>Dus waar is deze emotie nu eigenlijk om begonnen.<P>Als je vandaag de dag een Humax 5400 koopt, dan is dat een doos die perfekt Canal+ Irdeto met bhv de Irdeto embedded CAM op het beeldscherm brengt en niets anders. Dat doet die toch....! Boos worden...op wie en waarom.....!<P>Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...