Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 HALLO Bij satboy zei ik alleen dat de Aplhacrypt CI CAM een vermerk heet dat hij Premiere Cards lesen kan. Zijn er ook andere CI CAM's die met de Premiere card werken? Hoe is het met de Matrix of de FreeCAM 2.020? Deze untersteunen beide Nagravision, ik weet echter niet of de Alladin Versie van Nagra ondersteund word. mvg Gerard
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 freecam ondersteund de premiere kaart volledig en dat in elke receiver. en wel de 2.020 versie er was ook een bericht bijna een jaar geleden dat er een penta versie voor de MM cam is die premiere ondersteunde maar of dat correct is durf ik niet meer met zekerheid te zeggen. matrix doet het dus niet. cheers Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 Premiere heeft tegenwoordig ook een eigen CI Module. Ben hem al verschillende keren tegengekomen op diverse sites.
Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Geplaatst: 20 januari 2005 In welke CI de Premiere Card past staat ook in deze link; veel succes http://www.lefdata.com/satellite/cam/ Groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen