Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

weet iemand of het mogelijk is om Galavision te bekijken? (pas3 43gr.west)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Maar natuurlijk kan dat! Je kunt je voor een abonnement op het Mexicaanse Televisa pakket wenden tot:<BR>Visat - Ciudad de la Imagen<BR>C/Luis Bunel<BR>2 Oficina A-0<BR>28223 Pozuela - Madrid<BR>Espana<P>Abonnementen kunnen ook door inwoners van Nederland afgesloten worden. Het gaat om de zenders Galavision, Eco, Telehit, Ritmoson en Telenovelas. Het kost slechts F 720,= per jaar. Of toch maar even wachten tot Viaccess gekraakt is?

Geplaatst:

dank je jos voor je reaktie.<BR>ik wacht nog wel even,want f700,00 is wel erg veel voor een paar zenders.<BR>gr. jan<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by janB:<BR><B>dank je jos voor je reaktie.<BR>ik wacht nog wel even,want f700,00 is wel erg veel voor een paar zenders.<BR>gr. jan<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Inderdaad, als je bedebkt dat (ik denk een jaar of 7 geleden) Galvision analoog op Astra zat en dat het hele programma sowieso niet om aan te zien was...<P>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.