Ga naar inhoud


humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

mmm, ik denk eraan mijn strong seca doos te gaan verruilen voor een Humax. Kennelijk is er geen andere keuze als ik de berichten hier lees. <P>Kan iemand mij een beetje op weg helpen waarom de Humax zo mega populair is?<BR>En wat levert het zgn. patchen op?<BR>Wat is daar de meerwaarde van?<P>Thanx4all! confused.gif" border="0 <P>[sirrom@iname.com]

Link naar reactie
Delen op andere sites


ho, ho, er zijn zeker goede ander tuners (zie overige rubrieken)<P>Humax werkt goed (zie diverse testen en topics op dit board)<P>Als je dit als hobby wil gaan beschouwen zijn er een aantal leuke dingen;<P>Een aantal ontwikkelaars houden zich bezig met aanpassingen op de officiele Humax software; dit heeft tot de laatste Allcam 2.4+ patch geleid.<P>De patch (beta-fase) zorgt voor decoding van veschillende systemen via de embedded irdeto zonder dat er aparte Common Interfaces van b.v. SECA en VIACCESS nodig zijn.<P>Omdat veel mensen zich met Humax bezighouden is het relatief eenvoudig om antwoorden te krijgen op je vragen, settingslijsten etc.<P>lees eens wat postings door, ook van andere merken en kijk waar je het meest gelukkig mee kan worden, prijzen liggen ook uiteen.<P>succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humax 5400 is een zeer goede betrouwbare ontvanger, verder veel support aan software en erg makkelijk te manipuleren met allcam s/w waardoor je via je embedded slot Viaccess, Seca en Irdeto kan decoderen.<P>Naast de Embedded slot heb je nog 2 CI sloten vrij voor later.<P>Tevens Dolby Digital Out, kanalenlijst en menu makkelijk zelf met computer te bewerken.<P>Wil je kwaliteit....<P>HUMAX 5400<P><BR>SIM-PEL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voorheen ook een strong gehad, maar als je het verschil in mogelijkheden gaat bekijken dan kies je duidelijk voor een Humax. Als er toevalig weer een ander systeem komt hoef je alleen maar een andere ci te kopen. Tevens is hij geschikt voor meerdere satallieten vooral met een disecq motor kost +/- f300,-. Min buurman heeft een echostar 2110 viaacsses ook niet verkeerd, heeft t.a.v. Humax bijna dezelfde mogelijkheden. De Humax kan makkelijker geupdate worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk!<P>Ik zag bij de lokale electroshop een Humax 5400 staan voor FL 1199,-<P>Is dit een redelijke prijs of kan ik beter andere kanalen aanboren om aan een IRC 5400 te geraken?<P>Kan ik dat patchen m.b.t. van mijn eigen pc makkelijk zelf doen? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patchen kan gewoon via de serieele port verbinding met je PC. Volgens mij moet je hem voor 999,- ook wel kunnen vinde, kijk maar es wat rond op het net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Kijk maar eens rond, daar zie je ze al voor onder de 1000 gulden! wat ook mooi erbij is setedit, wat voor een paar tientjes te registeren is, dan is je humax helemaal compleet!<P>,,Red<p>[ 27-07-2001: Message edited by: Redmaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kale Humax kost per www in Duitsland:<BR>DM 789,95 plus DM 7,- verzendkosten. Goedkoper heb ik hem nergens gezien.<BR>Ik kon met creditcard betalen. Vorige week donderdag besteld en zaterdagmorgen werd hij al geleverd....<BR>In geval van interesse mail ik de url wel even. (reklame maken mag niet, hihi)<BR> cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Viewer<BR>sinds wanneer is de 2.4 patch op zich in staat de div cod. systemen te decoderen. Dacht toch echt dat daar nog iets extra's voor nodig is. De kombinatie patch(wat niet perse de 2.4 is) maakt het mogelijk mbv bv ds9 wb etc om andere codering systemen te decoderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...