Gast Geplaatst: 27 juli 2001 Geplaatst: 27 juli 2001 Hallo medesatters,<P>omdat onze Duitse vrienden de frequentie hebben gewisseld.<BR>Heb ik nu een dubbele Duitse zenderlijst.<BR>Dus ik dacht slim te zijn, en knikker de PW zenders er allemaal uit.<BR>Laat de Hummie opnieuw zoeken op de nieuwe frequentie, en haalt de zenderlijst eruit met een geregistreerde SetEditOAKV3.<BR>Mooi gedacht niet gelukt.<BR>Bij het uitlezen van de zenders, loopt hij mooi door tot 100%.<BR>Maar als hij de zenders tevoorschijn moet toveren, komt hij met een melding ,,,,, <P><BR>,,,,,,,,Anwendungs Fehler,,,,,,,<P>Exception Elnvalid Pointer in modul Fv3Dll bei 0004D9A7.<P><BR>Wat moet ik nu met zo`'on melding aanvangen?<BR>Ligt dit aan de laptops, of kan hij niet overweg met de opnieuw gezochte zender lijst?<BR>Wie kan me daar een antwoord op geven?<P><BR>
Gerdy Geplaatst: 27 juli 2001 Geplaatst: 27 juli 2001 Volgens mij is het een pc-software systeem (dll-melding)<BR>Op DLM kun je een recente settinglijst vinden voor Astra/Hotbird en dààr zitten alle nieuwe PW's erbij: eventjes inladen kan geen kwaad... mocht je met deze lijst nog hetzelfde probleem hebben ligt het duidelijk aan jouw pc (laptop) Gerdy
Aanbevolen berichten