Ga naar inhoud


Fout melding bij het editten van zenders.


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo medesatters,<P>omdat onze Duitse vrienden de frequentie hebben gewisseld.<BR>Heb ik nu een dubbele Duitse zenderlijst.<BR>Dus ik dacht slim te zijn, en knikker de PW zenders er allemaal uit.<BR>Laat de Hummie opnieuw zoeken op de nieuwe frequentie, en haalt de zenderlijst eruit met een geregistreerde SetEditOAKV3.<BR>Mooi gedacht niet gelukt.<BR>Bij het uitlezen van de zenders, loopt hij mooi door tot 100%.<BR>Maar als hij de zenders tevoorschijn moet toveren, komt hij met een melding ,,,,, <P><BR>,,,,,,,,Anwendungs Fehler,,,,,,,<P>Exception Elnvalid Pointer in modul Fv3Dll bei 0004D9A7.<P><BR>Wat moet ik nu met zo`'on melding aanvangen?<BR>Ligt dit aan de laptops, of kan hij niet overweg met de opnieuw gezochte zender lijst?<BR>Wie kan me daar een antwoord op geven?<P><BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is het een pc-software systeem (dll-melding)<BR>Op DLM kun je een recente settinglijst vinden voor Astra/Hotbird en dààr zitten alle nieuwe PW's erbij: eventjes inladen kan geen kwaad... mocht je met deze lijst nog hetzelfde probleem hebben ligt het duidelijk aan jouw pc (laptop)

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...