Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 Iedere keer als ik mijn decoder aanzet staat het automatisch draaien uit, terwijl ik dit aangezet heb. Wie weet hoe dit komt. Gebruik Zardis 4.36 versie voor de dsx 6071. Verder werkt deze versie uitstekend. [color:"blue"]Bij dit bericht heeft u een onduidelijk onderwerp gebruikt. Een duidelijk onderwerp is zeer belangrijk voor de functionaliteit van onze zoekfunctie. Ook houden wij met duidelijke onderwerpen het forum netjes en overzichtelijk. Wij hebben dit onderwerp nu voor u aangepast. Bij deze dan ook het verzoek aan u om voortaan zelf voor een duidelijk onderwerp te kiezen. [/color]
spirit_rules Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 dit is nog niet opgelost in deze versie... dit komt omdat in dat gedeelte van het plus menu de instellingen niet worden bewaard.... Zal nog wel een tijd duren voordat het opgelost is.... [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 19 januari 2005 Geplaatst: 19 januari 2005 Bedankt voor je antwoord, heb gezien dat er nog meer instellingen in het +menu niet bewaard worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen