Ga naar inhoud


Fatsoen door ervaren mensen!!!??


Gast

Aanbevolen berichten

Chris,<P>Als je niet eens weet waar je postings moet<BR>plaatsen, wil ik adviseren eerst eens <BR>al deze forums is door te lezen op een <BR>regenachtige dag, zodat ten eerste weet<BR>waar je posting moet plaatsen(1)<BR>uitzoekt wat voor reciever je hebt(2)<BR>wat voor codering systemen er zijn (3)<BR>wat je kaart je nodig hebt om voor die <BR>desbetreffende codering beeld te krijgen(4)<P>Als je dit dus weet dan kan ik je een hobbiest noemen en niet iemand die alleen <BR>maar gratis wil kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lees gewoon eerst op satpages.sat4all.com de info, en als je dan nog vragen hebt, stel ze dan hier, met een duidelijke situatieschets. En geen keys vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris,<P>Op dit forum wordt je nogal gemakkelijk wandelen gestuurd als nieuweling en zelfs als je alles gelezen hebt, zul je misschien wel weten file welke file je moet laden op je piccard, maar veel meer het niet zijn. Hoe het allemaal werkt ( de pic-file is tenslotte een programma) en in mekaar zit, kom je niet te weten ( zij die het weten verklappen het niet).<BR>Dit is mijn frustratie op dit en de andere forums.<BR>Maar dit allemaal terzijde. Welke soft zit er in je Humax.<BR>Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als je wilt weten hoe de pic precies werkt het beste terecht kan bij de bekende mensen die die dingen zelf ontsleutelen, niet door dat soort vragen hier te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by johan39:<BR><STRONG>Chris,<P>Op dit forum wordt je nogal gemakkelijk wandelen gestuurd als nieuweling en zelfs als je alles gelezen hebt, zul je misschien wel weten file welke file je moet laden op je piccard, maar veel meer het niet zijn. Hoe het allemaal werkt ( de pic-file is tenslotte een programma) en in mekaar zit, kom je niet te weten ( zij die het weten verklappen het niet).<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Dit moet me toch wel van het hart. Wat is meestal één van de eerste beginnersvragen? Waar vind ik de keys voor ???? Welke files moet ik ????? Als je nu echt heel grondig gaat rondneuzen op het board vind je de meeste antwoorden wel. Er staat links op het scherm ook een button "Links" die is ook heeeel nuttig en hier vind je ook heel wat. Natuurlijk als je na een avondje zoeken nog niet gevonden hebt wat je wil is het wel gemakkelijker direkt een vraag te posten. Ik ben ook nog niet zo lang met het hobby bezig maar heb me de eerste maandjes zoet gehouden met het doornemen van meerdere forums en heb daar heel wat uit geleerd alvorens ik mij eerste vraag gepost heb. Neen, ik kan nog geen P*MK's uit een originele kaart halen maar dit hoeft ook niet, met de sleuteltje die je links en rechts vindt is het ook al heel plezant. Laat de kant en klare files maar gerust van het net.Neem, laat ons zeggen, het skellet,neem zelf een editor en plof er de keys in. Veel plezanter. Beeld, ok en nu iets anders proberen of wat is het hobby anders? Gratis kijken waar het bij veel mensen om gaat en dan nog liefst met niet te veel werk! ChrisC, neem dit niet persoonlijk op hé<P> wink.gif" border="0 <BR>Om even op Johan39 verder in te pikken. Er is genoeg naslagwerk te vinden op het net over de allerhande PIC's. Als je echt wil weten hoe de programmas in elkaar zitten kan je dit echt wel gaan uitrafellen hoor. Hier valt niets te verklappen. Wat baat het dat de mensen die de PIC-SW geschreven hebben hier alles gaan uit de doeken doen? 95% (en ik overdrijf niet) van de mensen hier op het board verstaan niets van de programmatie van PIC's (ik ook (nog) niet trouwens).<P>Sorry maar het moest eraf. <P>Suc6 aan alle nieuwkomers voor wie het niet om gratis kijken gaat.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom mag het niet om het gratis kijken gaan? Daar begon het voor mij ook mee. Daarna kwam ik er pas achter dat het ook best leuk is om me er wat verder in verdiepen. Ik denk dat er weinig mensen zouden zijn hier als de enige toepassing van die kaartjes het openen van garagedeuren zou zijn smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

als Chris de volgende keer weer een bericht plaatst waar hij zich extreem bezwaard over dit board en daarmee een ongewilde discussie uitlokt en het vervolgens ook presteert om zijn bericht daarna te wissen waardoor niemand meet kan zien waarop men nu eigenlijk gereageerd heeft, staat Chris buiten! blush.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Chris<P>Ik begrijp jou frustratie, maar laat ik de onze dan ook een vertellen.<BR>Als ik als 'iets meer ervaren' satelitieter een berichtje plaats of iemand mij kan helpen met een probleem betreffende het editten van een HEX file om bv PW werkend te krijgen, staat gelijk mijn PM vol met vragen in de trant van "Wil je mij ook dat setje mailen". Geloof mij ook daar wordt je niet gelukkig van!!!<P>Ik denk dat het een vorm van samenspel is, niet gelijk vragen om setjes, vragen duidelijk omschrijven, ach eigenlijk is dit allemaal al eens gezegd of geschreven.....<P>Als iedereen een bepaalde vorm van "Eerst luisteren dan vragen" zou gebruiken zou op dit board minder van dat soort opmerkingen gemaakt worden.<P>Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...