Ga naar inhoud


Over fatsoen enzo meer


Gast

Aanbevolen berichten


Dit was je posting die de reacties van sommige members losmaakte;<P>(vergeet niet dat dit board aardig onder vuur ligt en met name key publicaties een van de boosdoeners is)<P>"Ik heb uren gezocht naar hex files en er 200 geprobeerd en ze werkten geen van allen. Wat moet je zoeken en waar, als je als maar mensen in het bos laat dwalen hef deze site dan op"<P>Voor de keys laten we dus inderdaad mensen in het bos, site opheffen ? nee hoor, word gewoon zelf member-af.<P>Er zijn legio mogelijkheden om aan de juiste files te komen (kijk ook eens rechts in het blauwe scherm "DLMaster")<P>Voor wat betreft je firmware upgrade;<BR>Gebruik je WndOAK 4 ?<BR>zeker weten dat 0-modem kabel o.k. is ?<P>lees de posting onder "beginners vragen" heeft de kop "wndoak", e.e.a. aan uitleg en tevens een link in deze posting met uitleg.<P>Boos worden op elkaar heeft geen nut, veel succes met je hobby ?<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me een onzin verhaal dat je idd 200 verschillende keys hebt "geprobeerd" en dat ze allemaal niet werkten. Leg dan es uit wat welke key (of file) je hoe hebt geladen, en waarmee, en in welke doos!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ChrisC,<P>Als je nou even door dit Forum/Board heen bladert/surft, dan merk je snel dat Sat4All de hete adem van Canal+ konstant in de nek heeft.<BR>Vandaar dat de reacties misschien niet zo zijn als jij je dat wenst.<BR>Is vast geen onwil van deze mensen. Verder ga ik hier niet op in.<P>Om even op jouw probleem terug te komen.<BR>Je Hummer blijft dus hangen tijdens een software download.<BR>Eerste vraag: gebruik je soms Win2000 of NT om die soft te laden? Toen ik het met Win2000 probeerde een tijdje geleden had ik precies dezelfde problemen. Met Win98 ging het toen prima.<BR>Indien Win98 gebruikt wordt, zet dan de baudrate eens wat terug...? naar bv 9600.<BR>Dan als dit niet helpt, ga dan eens naar de orginele Humax site: <A HREF="http://www.humax.co.kr/Main.htm" TARGET=_blank>http://www.humax.co.kr/Main.htm</A> en laad eerst eens de normale software van Humax. Wel op de juiste versie voor jouw ontvanger letten i.v.m de Loader. Daarna de patch erover heen en dan wel gelijk de laatste zou ik zeggen, versie 2.4 met of zonder Nederlandse menu´s te vinden op de dlMaster links op je beeldscherm.<BR>Moet echt lukken...<BR>En verder niet zo mopperen, daar is het echt te heet voor.<BR>Lukt dat met die files nu absoluut niet, dan stuur me maar een PM. Maar probeer het eerst zelf door de boards goed door te lezen. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...