Ga naar inhoud


kanaal info


Gast

Aanbevolen berichten

Zomaar een vraag uit pure nieuwsgierigheid:<P>inmiddels mijn nokia 9500 met dvb2000 naar de slaapkamer verplaats want inruilen kon ik niet over mijn hart verkrijgen. wink.gif" border="0 <P>Een ding valt me op: de nokia geeft veel meer info over welk programma er bezig is dan de hummy5400. Als ik bij Nokia op de rode i button (dvb2000) druk, dan krijg ik enkele regels tekst met een beschrijving van het programma. De hummy heeft alleen een regel tekst met de naam van het programma.<P>Is dit een feature die gewoonweg nog niet ontwikkeld is in de hummy? Of heeft dit ermee te maken dat ze in mediagard (Seca) dit soort info niet meezenden en in irdeto wel? Of heb ik iets uit het manual over het hoofd gezien (knopje gemist :-) ).<P>Alvast bedankt voor je antwoord smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<BR>Op de Humax moet je op de rode knop drukken<BR>(dan zie je de programmanaam) en daarna op het vraagtekentje (?) dan krijg je <BR>programma info (alleen bij irdeto)

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de rode knop krijg ik een regel tekst, Rode knop geeft de naam van het programma wat nu draait.<P>Dat is beduident minder als een compleet verhaal met een beschrijving van welke aflevering er draait, enz. Ook in EPG vind ik dit niet terug, hoewel het er wel zeer gelikt uitvind.<P>Zal waarschijnlijk wel een speciale nokia feature zijn uit de hoge hoed van dokter overflow :-)<P>Jammer dat er geen software ontwikkeling is a la dvb2000, want die patches werken prima, maar hummax os heeft minder instelmogelijkheden als de versie van Uli (DVB2000). Hoewel ik moet nageven dat de hummax wel erg prettig te bedienen is en super werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EERST RODE KNOP,dan op het vraagteken knopje <BR>drukken te vinden onderaan 2de van rechts<BR>dan heb je programma info. Probeer maar<BR>bij RTL4 of C+1 of 2 ,zolang ze maar ook in irdeto coderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<BR>(Dan heb je het complete verhaal)<p>[ 27-07-2001: Message edited by: MG ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...