Ga naar inhoud


Irdeto kaartje


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb met de Beamer files een Goldkaartje gemaakt. Kreeg eerst geen beeld op PW maar na een paar keer aan/uit kwam er wel beeld. Ik heb op diverse boards gelezen en hier diverse oorzaken gezien.<BR>1. Je moet het kaartje er ca 5 minuten in laten zitten (op Cinedom)<BR>2. Je moet diverse keren Humax aan/uit zetten<BR>3. Je moet kaartje er uit halen en weer in stoppen terwijl Humax aan staat.<P>Kunnen jullie me vertellen welke versie waar is?<BR>thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo XFILES69 ik heb ook de patch 2.4 over de 2.3 heen gezet en ik heb de Beamer files op mijn ir***0 kaart geprogd +ik heb een aston1.05 met s**a codes ook van beamer.<BR>Het schakelen gaat op zich goed maar als ik eerst naar seasons schakel(kanaal52) en dan naar MMOV(kanaal512) en dan door na N**A(kanaal517) dan gaat dit perfect maar als ik dan terug schakel naar seasons(kanaal52) dan gaat dit zwaar K*T. Ik heb gisteren de AL****O files geprogd deze schakelen een stuk beter maar hier heb ik weer geen MMOV netten op en ik ben gek op die mokkeltjes met die grote WELKOMS MATTEN EROP.<P>(Want daarvoor kijken we toch naar deze netten). wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb hummie 5400i met 2.4 over 2.3 patch en werkt perfect met alfredo10S4I<BR>10 seca providers and 4 irdeto provider's tested and works great on a normal goldcard in the Humax5400 patched intern all cam ore CI-irdeto cam-s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAHA die PATRICKWIT dus bij jouw werken de S****M netten wel met DE A*****O code of niet ???? Die welkoms matten heb je vast wel bekeken ontken het maar niet(IK krijg die S****M netten met A*****O niet aan de praat .<P>Dus geef mij is duidelijk antwoord of bij jullie S****M wel werkt met mijnheer A*****O of niet .<P><BR>Veel kijk plezier en bijvoorbaat danK (OSSIE) tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bedoel je met chipcat??? Ik kan veel maar dat is acabadabra voor mij dus leg is uit als het niet teveel gevraagt is!!<BR>(ik moet toegeven dat ik wel net even een kleine versnapering heb genomen omdat nu net mijn vakantie is begonnen dus ik ben niiiiet meer helemaal bij de pinken dus niet van die scherpe antwoorden geven alsjeblieft) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...