Ga naar inhoud


voetbal feeds


Jowan

Aanbevolen berichten

Gegroet,<BR>Ik vraag me reeds geruime tijd af of andere Humax5400 bezitters er in slagen om de voetbalfeeds te ontvangen. Soms leest men een posting van een hopper die een frequentie geeft waar op datzelfde ogenblik een match uitgezonden wordt. Het is mij nog nooit gelukt deze feed te ontvangen, terwijl de schotel 100% zeker op de juiste sat gericht staat. De bekende rode balk met "No or bad signal" en verder niets. Een Nokiagebruiker had beeld maar met veel storing. Kan men in de Humax de signaaldrempel verlagen ? Misschien hebben jullie een oplossing, ik vind er geen.<BR>Alvast bedankt.

Humax5400 - Clarke-Tech 5000

INDI hd - BCtv - TVV

Mustek T102 - SkyStar2 en SkyStarHD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bigfoot1972, zoals ik reeds schreef ben ik 100% zeker dat de schotel goed uitgericht staat, de schotel is 80cm, is dit te klein voor de feeds ?<P>Gerdy, ik ken maar 1 soort voetbalfeeds.<BR>volgens een website waar een lijst met uitgezonden voetbalmatchen stond, bleek het grootste deel uitgezonden te zijn op de Enex<BR>via de Eutelsat W2 16E. Ik kreeg info van een match die bezig was op een Enex freq en mijn poging om het signaal te capteren bleef zonder resultaat.<P>Ik wil gerust meer info geven via PM<P>In elk geval bedankt

Humax5400 - Clarke-Tech 5000

INDI hd - BCtv - TVV

Mustek T102 - SkyStar2 en SkyStarHD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...