Ga naar inhoud


alfredo&stream


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo jongens en meisjes.<P>Hebben jullie allemaal al de 2.4 patch,werkt perfect he.bij mij werkt hij goed ook met beamer files alleen het schakelen tussen PW/STREAM en NOVA vind ik niet helemaal optimaal dat heb ik al eerder vermeld op deze site.Nu hoor ik iedereen over de A*****O files NU HEB IK DEZE GEPROGD MAAR KLOPT HET DAT BIJ DEZE FILES DE S****m NETTEN NIET WERKEN. Het schakelen bij de andere netten gaat picobello. Het zijn prima codes al zeg ik het zelf (bedankt A*****O).<P>Groetjes M EN M<BR> shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uuhh, jongens en meisjes....????<P>Moeten die al niet in bed liggen als we de natuurfilms aan het testen zijn?<P>Wel nu, Stream doet het met de Alfredo files bij mij ook niet. Nu vind ik dat niet zo erg. De rest doet het perfekt, schakelt razendsnel en..... dat Italiaanse geneuzel interesseerd me geen r**t.<P>Groeten shocked.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

HA die svetik dat is klare taal daar hou ik wel van eindelijk iemand die mij verteld dat s****m niet werkt dus nu weet ik genoeg. KEREL BEDANKT(inplaatst van jongen en meisjes) was een grapje wand zo is het leven toch(een dag niet gelachen is een dag niet geleefd)!!!!! smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...