Ga naar inhoud


Nieuwe software in mijn 54000


Gast

Aanbevolen berichten

LS<P>ontdanks alle commotie die ik gisteren veroorzaakt heb, wil ik nog wel laten weten dat ik de nieuwe software hic...2.4 erin heb. Ik heb het met een portable gedaan steeds, blijkt die compoort niet zo tof samen te werken met de Humax. Met een andere computer was het in twee keer drie minuten zo gebeurd.<BR>Ik heb ook een Ashtonmodule en wat heb ik dan aan de nieuwe software mag ik dan zeker niet vragen?<P>vriendelijk groet<P>Chris Colijn

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou ja, Toxic, ik heb heb goeie zin vandaag dus daar gaat ie dan....<P>Chris, gefeliciteerd, het is je dus gelukt.<BR>Je bent nu de trotse bezitter van een ontvanger die met zijn embedded Irdeto CAM (dat is de bovenste gleuf) ook, met behulp van de juiste files, Seca en Viaccess kan decoderen. Dat is toch helemaal te gek..!<BR>Dat Aston moduul heb je dus eigenlijk niet meer nodig, tenzij je daar je orginele Seca kaart nog in wilt gebruiken, want ik ga er van uit dat je die hebt.<BR>Een orginele Seca of Viaccess kaart doet het niet in de embedded CAM, behalve een orginele Irdeto kaart. Die doet het natuurlijk wel.<BR>Nu weet ik dat het bloed soms kruipt waar het niet gaan kan.....! Dus hier moet ik je echt naar dit board verwijzen en lezen maar.<BR>Zoek eens onder: DS9<BR>Succes wink.gif" border="0<p>[ 28-07-2001: Message edited by: svetik ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best Chris,<P>De nieuwe firmware zorgt er in ierdergeval al voor dat je via de Irdeto sleuf Irdeto kanalen kan ontvangen (juiste kaart en keys) inclusief Premiere World (duitsland) zonder te resetten.<P>Dat is op zich al winst, de software loont, los van het feit of je nog andere CAM's zoals een Aston in je tuner hebt.<P>Of je een keuze maakt om de verschillende coderingssystemen via 1 sleuf draait met de nieuwste 2.4+ firmware is een persoonlijk iets.<P>Hiervoor kun je combi-files gebruiken (zie ook in DLmaster) of DS9. Dit maakt e.e.a. wat goedkoper omdat je dan geen losse seca of b.v. viaccess cam nodig hebt, bovendien wordt het zaakje erg warm zonder extra koeling als je alle sloten (zoals ik) volzet.<P>Zelf heb ik lekker alles door elkaar draaien, lekker eigenwijs;<BR>Humax 5400 met allcam 2.4+ patch<BR>Irdeto: Logger, season interface<BR>Seca CI: aston met GW kaart<BR>Viaccess: blacklabel met GW kaart<P>er zijn vele wegen die naar Rome leiden, succes ermee !<P>(aan bovengenoemde persoonlijke configuratie kunnen geen rechten ontleend worden; deze wijzigt nogal eens, hahaha, hobby : sorry)<P>c-ya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan allen die geantwoord hebben, dank. Met de oude software kon ik met een kaart in de bovenste gleuf premiere en cinedome zien en met de seca 1.05 met een kaartje alle anderen. Het enige dat ik gezien heb is viacess gecodeerde kanalen op Sirius geloof ik. Dit waren Norse en Zweedse films. Maar theoretisch moet dat lukken. Ik heb er files voor dus morgen even kijken of ik een kaartje met ird en via kan maken. <P>groet<BR>Chris Colijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off topic:<BR>Ben gewoon nieuwsgierig, is het soms "Cris Cappelle"???<BR>@Toxic[Q]:<BR>Als je deze vraag te persoonlijk vind of niet thuis vind horen hier, mieter je de vraag er maar weer af:-))<BR>Gr.<BR> kweetnie<BR> confused.gif" border="0

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...