Ga naar inhoud


van Sony-video naar philips-video


odul

Aanbevolen berichten

Ik had graag een opname die ik met sony-video op longplay heb gemaakt gekopieerd. Ik heb dus op dit ogenblik 2 video's. Kan ik van van sony-video met de originele tape een kopie maken naar die 2de video ? Ik dacht van wel...

Ik zit al enkele uren bezig dit uit te proberen maar zonder succes. Het zit hem waarschijnlijk in de manier van aansluiten van de scarts en of de scart zelf. Ik zie dat ik scartkabels heb waarvan niet alle 21 pins bezet zijn.Ik zou de volgorde van de verschillende programma's van de moederband willen wijzigen. Daarom heb ik de verschillende start- en stoptijden ervan opgeschreven. De blanco casette is een van e240 hoe kan ik die philips op lonplay opnemen of ondersteund dit type deze mogelijkheid niet ? Type vr447/03

Zou dit kunnen dat ik terwijl ik de opname doe via mijn philips recorder ook via een tv kan zien of hij het doet ?

Beschik ook nog over een HQ scart 55 ( automatische scart signal controller )

Op voorhand dank voor de bereidwillige hulp.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Fransv , het is me dankzij U gelukt. Ik had namelijk verschillende opnames ( tot nu toe 6u36 waarvan ik de volgorde heb gewijzigd ) die ik aan iemand in het Zuid-Franse Seillans beloofd had. En belofte maakt schuld.

Nogmaals dank

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...