Ga naar inhoud


Planet Hemp nieuw soft +allcam 3.0


Spacerpower

Aanbevolen berichten

Planet Hemp heeft de nieuwe ALLCAM 3.0 al klaar gebaseerd op de nieuwe soft 103 maar test hem nu nog en wacht op de officieele reactie van Humax i.v.m de vele BUGS dit stond te lezen op BOXMAN BOARD<P>nu maar hopen dat HUMAX frown.gif" border="0 snel verbeterde 103 stuurt<P>Volgens PH loopt de nieuwe allcam 3.0 GEIL

VU+Ultimo 4K 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

weet natuurlijk niet of PH de waarheid spreek maar het klinkt veel belovend<BR>hier onder het zinnetje van hem op het BoxMan Board wel in het duits natuurlijk<P>Hmmmm, die HIC-10300-PH+CAM3.0.HDF läuft echt geil, nur leider kriegt ihr sie noch nicht. Humax muss erst schäumen vor Wut!<BR>PH <P> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

VU+Ultimo 4K 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de dingen die PH met de softwareversies heeft gedaan twijfel ik geen seconde aan zijn woorden en ga ik er vanuit dat hij inderdaad die 1.03.0 versie klaar heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hebben we ook meteen helder dat ze op Hemp's Planet mooie dingen doen voor Humax buiten "PW schakeling" alleen. De handel zal hier blij mee zijn en Humax en Nokia kunnen weer hun cash-cow melken.<P>JUIST de reguliere consument zal via de "handel" aangesproken worden op kaartjes voor DS-9; periodieke updates a fl. 25,= piek ofzo.<P>De gemiddelde "viewer" (ha) zal niet zo snel daar veel tijd in stoppen, een kleine donatie in de handel is wel voor de hand liggend.<P>Nee hoor C+; gewoon een kleine fl. 100,= blijven vragen voor het toppakket, weltrusten.<P>Ik zou bijna een sollicitatie als marketing .... nee ! nee ! nee ! zonnesteek opgelopen viewer ! blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu krijgt mijn klomp toch een beetje last van houtworm en gaat breken met wat ik hier lees.<P>Toen de eerste patch er was was het het grootste wonder dat er bestond voor de humax en naar mijn inzien terecht en nog steeds dank aan de maker daarvan.<P>Nu is het gewoon maar een patch waarmee je naar PW zou kunnen kijken en verder niets wereldschokkend.<P>Vraag me dan af waarom iedereen op dit moment achter een oude 4.6 of 4.7 Irdeto CI aanzit en waarom men daar bereid voor is soms het dubbele te betalen dan voor een nieuwe euro Irdeto CI.<P>Het is volgens mij inderdaad wel een beetje naief van je als je als maker van een niet orginele software denkt ook maar de maker van de ontvanger onder druk te kunnen zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het nut van het wachten (nog) niet helemaal in, maar goed, ik neem het erbij, we hebben het er als eens eerder over gehad; ben benieuwd !<P>c-ya

Link naar reactie
Delen op andere sites

PH had toch geen zin meer om steeds maar nieuwe patches te schrijven, maar als hij er is knal ik hem meteen er in, moet al goed is ok PW dolby digitaal ook eens goed werken laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk!<BR>Ik "knal" die patch er zelf ook in want het is een geweldige patch! Eerlijk is eerlijk.<BR>Ik ben het wel met teebee eens over de grootheidswaanzin van HumFree. Ze denken dat ze met hun patch de wereld hebben bewogen en nu Humax het ze even moeilijk maakt ze het recht hebben humax met mail te bombaderen en het merk (denken) ten gronde te kunnen richten als ze niet luisteren naar HumFree. Dat is natuurlijk onzin. Als je kijkt naar wat humax op dit moment doet is dat vele malen groter en belangrijker als een patch waar je alleen de duitse markt en de Nederlandse markt gedeeltelijk mee bestrijkt. Er is in vergelijking tot het aantal verkochte humax 5400 receivers maar een fractie dat deze patch gebruikt. De patch is alleen interessant voor mensen die premiere world willen zien of de echte hobbyist. Sleuteltjes moeten tenslotte maandelijks aangepast worden en dat wil de normale consument niet.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@svetik, als je mij kunt uitleggen waarop/waarom ik jaloers zou moeten zijn? Ik gebruik zelf ook de 2.4 +cam soft maar ik vind evengoed dat humfree een beetje aan grootheidswaanzin leid. Ongeacht het feit dat PH een uitstekende patch heeft gemaakt.<BR>Wat betreft 3.0: Als je goed gelezen zou hebben zou je gezien hebben dat de 3.0 dan DD zou gaan ondersteunen.<P>@MG Je schrijft "nog niet" maar daar mag je wel "Nooit" van maken want de patch zal nooit s*c* autoupdate gaan ondersteunen! Dat is namelijk technisch niet mogelijk. Datzelfde geldt voor V*ac***s.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 31-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...