Ga naar inhoud


Planet Hemp nieuw soft +allcam 3.0


Spacerpower

Aanbevolen berichten

Ik zou de mailbox van Humax wel eens willen zien, arme jongens daar, overspoeld met duitse mailtjes ... vanaf de duitse boards lees ik dat ze er voorlopig nog niet uit zijn ....<P>DD 5.1. schijnt nu door PW gewoon doorgegeven te worden (om te pesten de beta firmware en patch te testen en/of DD signaal te hercoderen incompatible met de laatste firmware)<P>Cinedom PPV geen EPG, willen ze ook gefixed zien.<P>Genoeg stof om over te posten voorlopig ...<P>En .. PH arrogant of niet, who cares, lekker belangrijk ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb zelf het geheel getest op mijn Humax 5400 met firmware 1.03.01PH+CAM.<P>Het resultaat is dat Dolby Digital wel degelijk perfect wordt doorgegeven op zowel CI als embedded slot in combinatie met een officieel kaartje natuurlijk.<P>Indien we het nu mogelijk krijgen deze patch versie geschikt te maken voor alle kaartjes dan kunnen we op de Cinedoms naast goede beeldkwaliteit nu ook goede geluidskwaliteit verwachten, al is het wel vaak op z'n Duits...<P><BR>Gr,<P> 088.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de duidelijkheid!<P>Met deze patch werkt Dolby Digital op de embedded irdeto slot!<P>Alleen werkt het nog niet met een goldcard maar nu nog alleen met de officiele PW kaartjes....<P>Dit wordt opgelost zodra Humax een officiele versie van deze firmware uitbrengt en niet zoals deze een beta firmware...-))<P> 088.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las op duits board (postin van Planet Hemp) dat PW de DD gewoon uitzendt waardoor testen laatste firmware op dit vlak niet meer mogelijk is, ontvangen echter wel (embedded en CI).<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@VIEWER<P><BR>Probeer maar eens af te stemmen op Cinedom deluxe en probeer een DD te aktiveren...<BR>Gevolg is het oude probleem, werkt niet!<P>Indien je de 1.03.01 CAM+ Patch gebruikt zie je dat je daadwerkelijk DD kan decoderen en weergeven.<P>Kortom het zit wel degelijk in de firmware...<P> 106.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dat bedoel ik niet hoor.<P>Dit is wat Hemp vanmiddag schreef:<BR>----------------------------------<BR>in 1. Linie ging es bei unserer Aktion um das Sysnchronisationsproblem bei CDD <P>Das läuft jetzt egal ob mit SE-Modul oder im internen CAM. Warum: Der DD-Stream ist nicht verschlüsselt. Also scheissegal. <P>En dus even afwachten wat er gebeurt indien PW de boel weer aangooit (werkt de patch dan nog, vraagt hij zich af.....en ik dan maar ook blush.gif" border="0)<P>Ik heb er nu overigens weer gewoon 2.4+ inzitten, vind de DD heel erg geil (ook al is het duits nagesychroniseerd) maar weegt niet op tegen "loop" allcam, ff wachte dus..<BR>op de nieuwe patch.<P>En ik hoop dat die duitsers nou niet weer gaan wachten op de EPG fix voordat ...<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originally posted by xfiles69:<BR>[QB]Twee dingen:<P>De nieuwe patch werkt alleen met officiele pw kaarten en NIET met gw of piccard.<P>Hoi,<BR>Werkt gewoon met een goldkaart of pickaart.<BR>AC3 werkt ook goed.<P>Bye<p>[ 31-07-2001: Message edited by: HobbyMan ]
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hobbyman;<BR>Welke files gebruik jij dan op de GW? Ik krijg hier PW niet aan de praat. Andere providers geen probleem. DD op Cinedome Deluxe is er wel maar deze loopt zelfs zonder kaart.<P>Greetz<BR>Ruff Rider

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ruff rider:<BR><STRONG>@Hobbyman;<BR>Welke files gebruik jij dan op de GW? Ik krijg hier PW niet aan de praat. Andere providers geen probleem. DD op Cinedome Deluxe is er wel maar deze loopt zelfs zonder kaart.<P>Greetz<BR>Ruff Rider</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hoi Rider,<BR>Ik maak mijn file zelf voor Pw enz.<BR>Maar hou er wel rekening mee dat het een C kaart moet zijn, ander werkt het niet dan heb je alleen C+ NL.<P>Bye HobbyMan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de prijzen voor Aston CAM´s na die 2.4 patch eigenlijk stabiel gebleven...?<BR>Ik heb er nu eigenlijk 2 over die ik niet meer nodig heb. En waarschijnlijk veel meer onder ons..!<BR>Als er bij mij thuis een stoel wiebelt, kan ik die CAM´s er altijd nog onder schuiven.<BR> cool.gif" border="0cool.gif" border="0<BR>En dan nog wat....., ik ben eigenlijk best tevreden met die versie 2.4 Geen klachten, draait prima bij mij. Dus op 3.0 (als die echt komt) wat zou daar dan beter aan zijn?<BR>Of...... wordt het dan een super-FreeCAM....? Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn. Heb je helemaal geen kaart meer nodig.<BR>Kunnen we eigenlijk een "Wishlist" bij Planet Hump indienen...?<BR>En hou toch eens op over dat gel*l van die grootheidswaanzin. Zijn we soms een beetje jaloers...?<BR> laugh.gif" border="0<p>[ 31-07-2001: Message edited by: svetik ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...