Ga naar inhoud


Update voor Humax CI5100


Gast Marky

Aanbevolen berichten

Omdat bijna alle aandacht naar de IRCI-5400 gaat wil ik hier toch wel even melden dat er ook een update voor de CI-5100 is...<P>Eindelijk is het vervelende knipperen van het beeld verholpen als je kiest tussen de verschillende talen.<BR>Ook het switchen tussen de verschillende kanalen lijkt me een stukje sneller te gaan.<P>Zeker dus de moeite om hem er even in te duwen MAARRRR:<P>Er is toch wel 1 nadeel: ik had zelf een aantal kanalen een andere naam gegeven (bvb. "Taquilla 1" had ik omgedoopt tot "TAQ 1" zodat alles mooi op het scherm kwam zonder dat het einde eraf viel)<BR>Nu blijken de originele namen terug op te duiken als ik het betreffende kanaal selekteer. Hoe kan ik dit verhinderen?<P> icon15.gif<p>[ 29-07-2001: Message edited by: Marky ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt een settings editor nemen die "name protect" mogelijkheid heeft.<P>Dit kun je bij sommige voor ALLE zenders instellen en bij andere weer per stuk per zender.<BR> <BR>Een ervan is Setedit (www.setedit.de), als je deze niet registreert kun je 20 kanalen per keer veranderen (opslaan en weer opnieuw openen en verder editten).<P>Registreer je deze kost dat een dikke vier tientjes en kun je onbeperkt editten zonder tussentijds opslaan/heropenen.<P>Gebruik bij Setedit niet zomaar een crack ! de kans is groot dat dan je settings bij uploaden naar receiver door elkaar gezet worden.<P>Ik heb zelf ook (bijna alle) namen aangepast op Astra-Hotbird.<P>succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...